Annons:
Etikett08-ot-off-topic
Läst 2605 ggr
sallberglina
11/16/10, 2:04 PM

Önskelista 2010

En tråd för sådant som man önskar sig till julklapp i år, eller åtminstone kan få drömma lite om. Vad önskar du dig? Skrattande

Annons:
sallberglina
11/16/10, 2:05 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

På min önskelista i jul/födelsedag i januari finns följande: - Vita Eskadron Flexisoft till Bäbis - - Vita Eskadron strykkappor till Bäbis - - Brun HV Polo Sports lädergrimma till Bäbis - - Ljusbrunt Micklem Competition Bridle till Bäbis - - John Whitaker sammetsschabrak och huva, marinblått - - Goebels-änglar att utöka min ängelsamling med - - Ny bra digitalkamera som går att filma med - - Presentkort (Hippoteket, Vimmerby Foder) - - Inspänningstyglar - - Pengar -

Nellan
11/17/10, 7:33 AM
#2

Jag har faktiskt inte funderat ut så mycket än. Men lite kläder hade inte suttit fel. Nya sockar, ett par nya sportbh, en snygg kofta, en ny varm vinterstalljacka skulle sitta fint.

Hälsningar Eva, medarbetare på New Forestponny ifokus

Hovgarden
11/17/10, 10:02 AM
#3

En ritkigt bra hovtång önskar jag mig :) inom familjen byter vi klapp med en person och skriver rim så det betyder att man önskar sig inte så mycket utan det är upp till den personen att vara kreativ :)

/Katja

~Stuteri Hovgården~  Löthaders travhästavel

Agrotekniker vid Biologiska Yrkeshögskolan

Karinpe
11/17/10, 8:53 PM
#4

Fred på jorden och mat till alla svältande barn. Och ett jobb till mig själv!

sallberglina
11/18/10, 9:10 AM
#5

Okej. :) Vi byter med alla, men vi brukar lägga ihop åt varandra så man kan få något man verkligen vill ha!

sallberglina
12/12/10, 10:58 AM
#6

putt putt

Annons:
Karinpe
12/15/10, 8:27 PM
#7

Tillägg: 3 km staket, uppsatt (och det som ligger på backen borttget).

Ingen som önskar sig 3 jävliga brunisar och en helvetes fuxig of doom? Skrikandes Foten i munnen

sallberglina
12/16/10, 12:01 AM
#8

Usch då! Har klarat mig hittills som tur är

Upp till toppen
Annons: