Annons:
Etikett11-god-morgon
Läst 1183 ggr
lovsjoen
2/21/13, 7:07 AM

God Morgon 21.februari

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I dag har vi fått tilbaks vintern här i Värmland, -20 är det ute just nu.

Jag hoppades ju att våren var på väg, men får väl hoppas att detta är sista gång det blir så här kallt denna vinter i allafall. Det är ju snart mars nu, och fåglarna har börjat kvittra om att våren är på väg. I dag har nog de små djuren det kallt, och kommer nog att vara mycket tysta 😕

I dag blir det en tur till vakra Sunne för mig och min dotter. Hästarna får nog stå inne tills vi kommer tilbaks igen. Om jag hinner ska jag rida lite innan jag ska arbeta på Joe's Diner klockan fyra.

Ha en bra dag !!

Annons:
Hovgarden
2/21/13, 4:40 PM
#1

Hej!

Oj vilken vinterkyla! Här i Skara är nog bara någon minusgrad. Stämningen är lite låg i staden efter beskedet att SLU ska lägga ner sin utbildningsverksamhet här. Jag har varit på skolan hela dagen och skrivit på en rapport i nötköttskursen där vi ska räkna på en egen produktion. Många siffror har snurrat fram och tillbaka det är säkert fel någonstans, men det känns som det närmar sig ett slut.

I kväll ska vi på en framtidsträff med LRF ungdomen. Så idag blir det nog inte mycket mer häst än att se till att de har det bra.

Ha det gött i vinterkylan!

/Katja

~Stuteri Hovgården~  Löthaders travhästavel

Agrotekniker vid Biologiska Yrkeshögskolan

Upp till toppen
Annons: