Annons:
Etikett07-annonser
Läst 1382 ggr
jojjehanna
2015-07-27 16:00

Foton säljes

Jag har varit extremt dålig på att sälja foton under många många år men tänkte försöka mig på ett ryck nu.  Har uppdaterat min stackars hemsida lite och fixat en egen facebooksida (hästfotograf Johanna Lagnevall). Ni får gärna kika in: 

Tillfälle!

Jag sitter på en massa foton som jag inte har orkat sälja på flera år. Nu vill jag ge er chansen att köpa foton på er häst till ett bra pris.
Förutom de foton ni kan se i fotoarkivet (på www.johannalagnevall.com) finns foton från en rad evenemang (se lista på startsidan). Det går bra att fråga mig efter bilder på er häst så söker jag upp dem. Ni får köpa en CD med alla bilder (upp till 20 st/häst) för 500:-/häst/evenemang. Om jag har väldigt få bilder på efterfrågad häst hör jag av mig för ny prisuppgift. Vänta på bekräftelsemail innan ni betalar och sedan skickas er CD efter att betalning är registrerad. Du når mig på mail fotograf@johannalagnevall.com eller på facebook. Fotona ni köper på CD:n får publiceras med angiven fotograf och de kommer eventuellt med färdig fotografsignatur tryckt på varje bild (men inte på hästen).

Annons:
Upp till toppen
Annons: