Annons:
Etikett11-god-morgon
Läst 1097 ggr
lovsjoen
2016-04-19 20:01

GOD KVÄLL 19.april

Hej hej

Kanske vi ska ta och dra igång den här sidan lite igen.

Det är ju faktiskt inte alla som har facebook och det finns mycket intressant att läsa på den här sidan som har skrivits under flera år.

I stallet här just nu finns:

Vognmandgårdens Akrobat RNF 181,  Stackarps Paola RNF 2432 som väntar föl efter Palle RNF 135, Paolas två avkommor e. V.Akrobat:  Lövsjöens Piruett f.2013 och Lövsjöens Pergola f. 2014. I stallet finns också Lövsjöens Wazabi sto f.2008 e.V.Akrobat 

Förutom dessa äger jag även Lövsjöens Wanessa RNF 2731 som är utlånat till en trevlig familj i Dalarna. 

Skriv gärna och berätta lite om vem du är och vilka New Forest du har/har haft eller rider/har ridit.

Annons:
hippoteket
2016-04-25 01:56
#1

Hej Solveig! 🙂

Just du vet nog vad jag har, men för alla andra kan jag berätta att den NF-ponny jag har är Hippotekets Noblesse, ett treårigt sto e. Dimmans Eros u Gardwoods Nikila - Casimirsborgs Avocado - Peregrin

Sen har jag en flock andra hästar också, men de hör ju inte hemma här!

lovsjoen
2016-04-26 21:24
#2

#1 Hej hippoteket

Trevligt att du har hittat hit. Sidan har ju haft något låg aktivitet några år, men vi ska prova att ändra på det. Jag kommer att lägga in lite nya artikler efterhand, och hoppas att få lite hjälp med lite aktivitet här 🙂

Hovgarden
2016-06-14 15:02
#3

Jag har ju tyvärr inga New forestar kvar :( Hovgårdens Ronya äger vi fortfarande men hon är utlånad.

/Katja

~Stuteri Hovgården~  Löthaders travhästavel

Agrotekniker vid Biologiska Yrkeshögskolan

Upp till toppen
Annons: