New Forestponny iFokus

New Forestponny

Etikett01-aktiviteter
Läst 1959 ggr
tomacs
1

Fölvisning

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Runt om i landet är nu föl bedömningarna igång eller påväg att börja. Kommer du/ni visa era föl?

lovsjoen
1

Jag var iväg med mitt stoföl då det arrangerades premiering i Arvika i lördags (17.augusti).

Lövsjöens Piruett (född 22.maj) e.Vognmandgårdens Akrobat RNF 181 och u.Stackarps Paola RNF 2432.

Piruett fick poängen 8 7 8 8 8 = 39 p och klass 1 🙂

tomacs
0

Grattis, fina poäng! En vacker liten tjej:) Jag vill åka med mitt sto föl men här verkar vara dåligt med bedömningsplatser. Får leta vidare. Häls Sandra

Hovgarden
0

Vilket sött sto! Och fina poäng! Grattis! Men som sagt Paola är ju en av mina favoriter med :) Jag längtar till nästa sommar då hoppas jag att det blir någon mer utställning :) Pr3emiering är kul, men utställning är lite roligare. Inte liika mycket nerver ^^ Troligtvis så blir det Ronya o hennes fölunge som får åka då men det är långt tills dess så det får vi se :)

På bilen en vecka gammal H. Ronya :)

/Katja

~Stuteri Hovgården~  Löthaders travhästavel

Agrotekniker vid Biologiska Yrkeshögskolan

Hovgarden
0

Kom just på, det brukar ju vara vinterutställningar, man kanske skulle passa på o åka med Ronya då :) För er som oxå blir nyfikna titta in på www.spaf.info där finns flertalet utställningar :)

/Katja

~Stuteri Hovgården~  Löthaders travhästavel

Agrotekniker vid Biologiska Yrkeshögskolan

tomacs
2

På vintern är det mycket lugnare kanske skulle man passa på att åka då oxå. Jag tycker det är så roligt att åka på utställningar.