Fölvisning

Jag var iväg med mitt stoföl då det arrangerades premiering i Arvika i lördags (17.augusti).
Lövsjöens Piruett (född 22.maj) e.Vognmandgårdens Akrobat RNF 181 och u.Stackarps Paola RNF 2432.
Piruett fick poängen 8 7 8 8 8 = 39 p och klass 1 🙂

Grattis, fina poäng! En vacker liten tjej:) Jag vill åka med mitt sto föl men här verkar vara dåligt med bedömningsplatser. Får leta vidare. Häls Sandra

Vilket sött sto! Och fina poäng! Grattis! Men som sagt Paola är ju en av mina favoriter med :) Jag längtar till nästa sommar då hoppas jag att det blir någon mer utställning :) Pr3emiering är kul, men utställning är lite roligare. Inte liika mycket nerver ^^ Troligtvis så blir det Ronya o hennes fölunge som får åka då men det är långt tills dess så det får vi se :)
På bilen en vecka gammal H. Ronya :)

Kom just på, det brukar ju vara vinterutställningar, man kanske skulle passa på o åka med Ronya då :) För er som oxå blir nyfikna titta in på www.spaf.info där finns flertalet utställningar :)

På vintern är det mycket lugnare kanske skulle man passa på att åka då oxå. Jag tycker det är så roligt att åka på utställningar.