New Forestponny iFokus

New Forestponny

Etikett00-allmänt
Läst 1246 ggr
tomacs
1

Fredag igen!

God morgon!

Att veckorna kan gå så fort! Fredag igen och idag är jag ledig från skolan. Medans mina grabbar är i skolan ska jag vara med hästarna.

Härom dagen fick jag hem en ny ponny idag ska jag träna henne för första gången. Jag är så glad över att få möjligheten att träna andras fina hästar!

I eftermiddag ska jag och barnen åka till ett badhus och busa. Sen tar vi helg!

/ Sandra

lovsjoen
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God eftermiddag !

Fredag och jag är ledig från arbete 🙂. Vi har strålande sol och härligt höstväder här i dag. Ringde och beställde ID-koll och chipmärkning av fölungen Lövsjöens Piruett i dag, och fick det gjort redan i dag !! Bra att ha det gjort innan 31.okt. då det blir dyrare att registrera efter detta datumet. Det missade jag sist år, glömde att reglerna var ändrade 😛

Har även motionerat Akrobat på ridbanan i dag, det gick finfint 😉

I kväll blir det Idol, jag är så imponerad över alla duktiga artister. Jag har inte fått någon speciell favorit än, vi får se vad dom levererar i kväll.

Är det en New Forest du har fått hem nyligen Sandra? Vad kul att du får möjligheten att träna andras fina hästar.

Hoppas ni alla får en trevlig fortsättning på fredagen !!

På bilden: Lövsjöens Piruett

tomacs
1

Ja just det id- koll ;) måste beställa en till min lilla tjej oxå. Det e så lätt att göra det för sent, tiden bara springer iväg. Ja Solveig det är ett NF sto e: Jazz KL. Hon vann Hallands kvalitetsbedömning i Hoppning så nästa helg ska jag starta henne i RiKs finalen för fyraåringar på Falkenbergsortens Ridklubb. Jag det är jätte roligt att få den möjligheten! Jag blir så lycklig av att träna dessa fina ponny. // Sandra