New Forestponny iFokus

New Forestponny

Etikett: 07-annonser
Läst 1937 ggr
hippoteket
0

Vackert stoföl Till Salu!

Hippotekets Noblesse är till salu!

Född juni -13, brun, blir troligen stor D-ponny
e. Dimmans Eros (den fantastiska prestationshingsten)
u. Gardwoods Nikila - Casimirsborgs Avocdo - Peregrin.
Ett mycket starkt möderne, där Nikila har en helbror (G. Nacado) och en halvbror (Enets Lucas) som tävlat NM i dressyr, samt flera diplomsystrar.

Noblesse har en mkt god exteriör, med bra halsansättning och överlinje. Hyfsat rättställd i benen och mkt bra gångarter (skritten är riktigt bra, vägvinnande och genom kroppen, traven är luftig möjligen aningen kort, galoppen är bra, balanserad och vägvinnande.

Levereras framåt vintern efter avvänjning, kan ev gå kvar här fram till sommaren om så önskas.

Kontakta mig här via PM eller till hippoteket@hotmail.com för mer information.

(foto kommer…)

Hovgarden
0

Ser framemot bild!

/Katja

~Stuteri Hovgården~  Löthaders travhästavel

Agrotekniker vid Biologiska Yrkeshögskolan

hippoteket
7

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Nu har jag äntligen hittat batteriladdaren till kameran. Fotona blev inget bra, men här är en filmsnutt.
Fölen på filmen gick ihop tidigare i somras men har varit i olika hagar i några veckor pga att mammorna har lite olika näringsbehov, men i kväll släppte jag ihop dem igen. Shettisfölet ville leka, men Noblesse tyckte först att hon var lite läskig, så hon sprang iväg (med orolig mamma i hasorna) och jag fick lite rörliga bilder…

hippoteket
2

Noblesse finns fortfarande kvar. Säljes i första hand som blivande tävlingsponny - hennes stam med idel prestationer på hög nivå i flera discipliner indikerar att hon borde bli en arbetsvillig användbar ponny…

hippoteket
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

.

wilmaj04
1

nå! så söt!!!!!!!!😍

Iheeiiig!

// Galen galen häst <3

hippoteket
2

Nu är Noblesse avvand och kan flytta hemifrån när så önskas - eller gå kvar här med de extremt trygga shettisarna e.ö.