Gissa föl 2009
Läste en rolig tråd på Gotlandsruss.ifokus.
Vad säger magkänslan er?
Vad blir det för färg och kön på fölen i år?

Jag tror på ett brunt sto föl med stjärn och snopp 4 vita ben u. Rosita 
#1 Jag tror ett brunt hingstföl u. Rosita men hoppas hon kan kläcka ur sig ett svart sto 
Kom igen och gissa!
En kul grej så får vi se om vi har rätt. Måste vara några här inne som går i väntans tider på föl.

Kul tråd! Tar mig friheten att vara med, trots att bebisen bara blir en 25 procentare NF! 
Jag har velat fram och tillbaka på både färg och kön, men jag säger väll ett brunt sto med vita strån i pannan, möjligen skjuten stj.
#4 Bra att du är med!
ge mig ett namn på ett av era ston som jag kan gissa på då, jag har ju ingen NF =(

#6 Du kan få gissa på min, hehe. (;

Jag och Lisa har ju Rosita, eller ja Rosita är ju min men Lisa har tingat fölet :) Fölet är e. Marrondales O'Connor du får gärna gissa där med :D
Vi har ju fått våra redan men kan avslöja att jag förväntade mig brunt sto föl (hoppades innerligt iaf) undan vårt sto Gabrielle men det blev en röd kille.. Det andra stoet trodde jag skulle få en röd son men hon fick en brun dotter.. Så till nästa år vet jag att det blir tvärtemot vad jag tror

Jag har faktiskt tidigare haft tur jag har fått det jag har önskat. Först önskade jag mig ett sto föl och att hon skulle vara brun visste jag rätt säkert :) Sen önskade jag mitt ett hingstföl och även då fick jag rätt även där en brun :D

Mitt föl får gärna bli regnbågsfärgat om det vill,
-bara jag får en frisk och kry liten sak! (;
# så sant så sant!