God Morgon 15 juni
Jag hade hoppats på sol idag men det är en mulen morgon. Det får inte komma något regn i alla fall för stallägaren slog gräset igår som ska bli vinterns ensilage så vi håller alla tummar för bra torkväder.
I hela stan annars så hissas det flaggor, planteras blommor och fejas. I kväll är det England- Finland i U21 fotboll så det är lite feststämning hemma hos oss som bor precis vid planen. Hm kanske ska låsa in cykeln i kväll, engelska fotbollshuliganer har man ju hört talas om…
Hälsningar Eva, medarbetare på New Forestponny ifokus

God morgon!
Här hard et ääntligen slutat regna, vet inte hur mycket det har kommit men jag gissar runt 60 mm står vatten på hjärdena så nu är det nog för den här gången, tack…
Ska till jobbet nu och jobba sen i kväll kommer hovslagaren och verkar en häst och efter det kommer Frida med sitt sto som sak på betäckning :)
Glad att jag inte bor nära fotbollsarena…H*tar fotboll… och resten av familjen ääälskar fotboll, suck, har man hamnat fel eller :D
Ha en bra dag!

God morgon
Ja här i Värmland är det typiskt svenskt sommarväder igen, altså regn,regn och enda mera regn. Men det ska visst bli bättre utover dagen.
Här blir det vanliga vardags göromål i dag inkl. ridning av några ponnisar.
Ett betäckningssto åker hem i dag, och så kryssar man fingrarna för att hon är dräktig.
God morgon!
Är i full färd med att packa nu, att man kan ha så mycket saker i en liten 2:a
jag packar o packar men det synsm knappt… suck
som sagt är det iallfall skönt att det inte regnar, vore toppen med lite sol!!

Morrn,
Sol i Skåne, men det blåser rejält. Inget speciellt är inplanerat för dagen. Skall handla, rida, betäcka ett sto, plus alla vanliga vardagssysslor.
Hlsn Helena, medarbetere på New Forestponny.ifokus
God eftermiddag!
Före jobbet betäckte vi ett russto (med en russhingst förstås), vi har både russ och N F på vår gård, men russen är inte våra. I kväll ska ytterligare ett sto betäckas, med samma hingst. Sedan ska vi köra iväg fyra hästar till sommarbetet.
Däremellan ska jag jobba hela dagen, slutar kl 18.30.
Lite vanliga stallsysslor ska väl också klämmas in och lite vanligt hushållsarbete.