New Forestponny iFokus

New Forestponny

Etikett11-god-morgon
Läst 696 ggr
Hovgarden
0

God morgon 18 juni

Idag jobb som vanligt först, sen i kväll kommer två ston med föl till Kim :) Ska bli så mysigt och det ena fölet är Kims som, ska bli jätte spänannde att se honom. Är lite arg, för jag hade tänkt uppdatera hemsidan nu men det gick inte :(

Idag är molningt och det känns som det hänger regn i luften…

/Katja

~Stuteri Hovgården~  Löthaders travhästavel

Agrotekniker vid Biologiska Yrkeshögskolan

Nellan
0

God morgon!

Jag är ledig från jobbet idag och har tillbringat en regnig morgon med att skriva ett utkast till en framtida artikel hit till NFPIF. Så nu ligger här stamböcker, hingstkalendrar, nf-bladet och annat utspritt över hela skrivbordet. Senare idag ska jag in till stan och leta present till min sambo som fyller år i helgen och i eftermiddag kommer förhoppningsvis veterinären och vaccinerar Petronella. Förhoppningsvis hinner jag också rida innan, annars får hon stå idag, hon hade en galla på ena framknät igår.

Hälsningar Eva, medarbetare på New Forestponny ifokus

Hovgarden
0

Du är väl bra flitig du! Stona avaktade och komemr i övermorgon i stället pga det dåliga vädret så det blri endel pappersarbete och sambon lagar mat nu så lite mysigt blir det sen :)

/Katja

~Stuteri Hovgården~  Löthaders travhästavel

Agrotekniker vid Biologiska Yrkeshögskolan

lovsjoen
0

Och jag som var lite grinig i morse, hoppas på en god morgon i morgon Skrikandes

Håller med Katja, vad du är flitig Nellan!

Till alla andra medlemmar här inne:

kom igen nu, vi vill faktiskt veta vad ni gör där ute Glad