Avkomma e: Hembys Romeo?
Hej. är det någon här inne som har en avkomma e: Hembys Romeo?
han är godkänd hingst och vann Ungponny SM (Krafft ungponny Cup)
lite roligt då han är sjukt fin :)

Hembys Romeo godkändes i år 2009 och betäcker alltså sin första säsong i år. Han har två avkommor (tjuvbetäckningar) sedan tidigare, Hembys Desdemona f.2006 u.Hembys Tiara och ett föl född i år 2009. Vet tyvärr inget mer om den sistnämnda avkomman.
Jag har en helsyster till Romeo, Hembys Fiona f.2008
Hlsn Helena, medarbetere på New Forestponny.ifokus

Såg honom på avelsvärderingen på Grevagården. Snygg tycker jag!

han är helt sjukt snygg! dessutom till salu ;)

okej, låt mig formulera om frågan… Någon som SKA eller VILL skaffa ett föl e; Hembys Romeo? :))

Jag skulle lätt kunna tänka mig men det är ju för långt som det är nu…

okej, han står väl i Åtvidaberg? :/…
Jag red in honom 2004 och då såg han ut så här:

Hmm, vart ligger det :D vet bara att det var långt…

åtvidaberg ligger ganska nära linköping :)
#7 jag gillar nog hans skimmelfärg bättre nu :)

Jaha, men då har nog flyttar från när jag kollade. Får hålla tummarna för att han står närmre nästa år…

om jag minns rätt så står han hos Fam Andersson i Falerum, ligger typ 2 mil från Åtvidaberg och Tävlas av Sara Andersson och dom tillsammans vann Krafft Ungponny Cup 2008. dom har även nollor i MsvA :) Han är till salu tycker jag mig också ha sett :)

Aha :) Spännade har tyvärr inte råd att köpa en godkänd NF hingst men skcikar grattis till den som köper honom :)

Romeo har funnits nere i Östergötland hos sin tävlingsryttare under en längre tid, däremot ägs han av en tjej i Östersund. Tyvärr framgår inte det på SNF's hemsida.
Hlsn Helena, medarbetere på New Forestponny.ifokus

haha, tror dom vill ha 200.000 för honom, inte så konstigt med tanke på hur fin han är :)

#13 aha men då är det så jag tänkt! Synd att de inte skrivit ut station… Ja 200 000 är för mycketf ör lilla mig :D