God morgon 19.juni
Solen lyser med sin frånvaro i dag också, men det regnar inte 
Nu måste jag få fyllt i anmälan till New Forest SM, och det ska vara inskickad före 3.juli. Det ska bli riktigt roligt att äntligen ha en ponny med där. Så hoppas man självklart på vackert väder, tråkigt om det blir som det är nu!
Annars blir det som vanligt här hemma i dag, med lite träning av ponnyer och lite städning både ute och inne.
Hoppas ni alla får en riktigt trevlig fredag!

God morgon!
Och Glad midsommar! Vi har en ganska fin morgon men radarbilderna visar regn och åska på väg in om några timmar… Tänkte därför åka till stallet nu på förmiddagen. Blir ev en lättare ridtur i skogen, brukar ta det lite lugnt dagen efter vaccineringen. Min veterinär (som jag även känner privat) kommenterade ponnyns hull med att såååå fet var hon ju inte i år, men hon ser ut att vara rätt mjuk att sitta på ändå. Hm. Inte smällfet men en del trivselvikt.
Igår gick vi spontant på U21 matchen Finland -Tyskland eftersom arenan ligger precis över gatan och vi visste att det fanns biljetter kvar. Gissa var vi hamnade? Jo, MITT i den stora, glada, hoppande, sjungande blå/vita finska klacken! Så det var bara att sträcka upp händerna i luften och gasta med. Att Suomi betyder Finland vet jag men vi ropade även något som lätt som Danne Paj och Hacka Pärter… Hoppas bara att jag inte har stått och ropat några obsceniteter!
Hälsningar Eva, medarbetare på New Forestponny ifokus
Glad midsommar alla! :) Har inte hunnit med så mycket idag men det är ialla fall sol ute så funderar på att gå ut och fota lite :) och lovsjoen jag funderar på att åka till NF SM vilken häst ska du ha med där? :)

Godmiddag och glad midsommar!
Någon midsommar-stämning har vi inte i Skåne, ca 12-14 grader, mulet och så blåser det förstås… 
#1 Hehe, hoppas att det dyker upp någon med kunskaper om det finska språket som kan klura ut vad ni gastade om. Det vore ju skoj att veta 
Hlsn Helena, medarbetere på New Forestponny.ifokus

Glad midsommar på er! Vaknde tidigt i morse och Lisa (Virens) kom och hjälpte mig med Julia, träning inför premieringen nästa helg :) Hon är ju van vid att visas men man vill ju ändå finslipa, fick ritkigt fina bilder på henen som jag tänkte lägga ut i en ny tråd :)
Idag blir det till Kungsör, till sambons föräldrars sommarstuga och fira midsommar. Även mina föräldrar samt annan släkt kommer oxå dit :)
Just när är himlen blå med några moln, men det verkar bli tyngre på himlen…

Glad midsommar på er alla.
Agnetha

#2 Det är klart du ska med till New Forest SM
Hoppas att få se din snygga ponny där.
Vi ska ha med ponnyn på min Avatar dit.
Trevlig midsommar till er alla !!!

Här har det inte börjat regna än, men så här ser vårt midsommarväder ut…
Hlsn Helena, medarbetere på New Forestponny.ifokus

Hu! Vi har inet såp svart men vi har haft riktiga sommar skurar här :(
Jag har fortfarande strålande sol här :D
#6 jo jag ska försöka ta mig dit :) okej den måste jag kolla in då :D