New Forestponny iFokus

New Forestponny

Etikett02-new-forestponnyer
Läst 1338 ggr
WhoCares-01
0

Hittade honom =D

Ja äntligen har jag hittat info om Pajas pappa =D. blev så glad. Dumma jag som inte tittat här innan!! visste ju att han var New Forest!! Aja Hoekshors Denny heter han iaf, eller aa de hette han. dog 1991 =(   nån annansom har/ vet nån avkomma eller kanske till och med barnbarn? =) vore kul att veta lite hur andra Denny avkommor är.

Pajas är ganska lat, men så e han ju gammal ridskoleponny och i dagarna fyller han 26… Men han gör alltid de man ber honom om och vill alltid vara till lags. Om jag är ledsen för något, som när min andra ponny Robin dog, så brukar jag sätta mej innen i hans box och han kommer fram och tröstar ^^ älskar min ögonsten <3

aja en länk till Denny-info =)

// Alexandra

Hästen är människans bästa vän <3

Hovgarden
0

Vilken mysig ponny du verkar ha! Det ärfördelen med hästar att de alltid lyssnar på en :)

/Katja

~Stuteri Hovgården~  Löthaders travhästavel

Agrotekniker vid Biologiska Yrkeshögskolan

WhoCares-01
0

han e min ögonsten ^^

// Alexandra

WhoCares-01
0

nån släkting nånstans??

// Alexandra

Fredsborg
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej

Min gammel tant är 31 år och har haft 5 föl med Hoekshors Denny

På bilden är det fuxen Värends Konja som vi tyvärr fick ta bort förra året efter en olyckaRynkar på näsan 24 år blev hon den bruna är hennes mamma

WhoCares-01
0

#4 usch va hemst. aldig kul med olyckor =(… men hur har dessa hästar varit? temperament lynne?färg =)

// Alexandra

Fredsborg
0

De blev skimmlar och fuxar ofta väldigt grova .

har hört en del varit slöa . men hoppa gillade  dom alla.

vet att tre är borta nu , så skulle vara Värends Kupidos och Värends Katja som kan vara i livet.