New Forestponny iFokus

New Forestponny

Etikett11-god-morgon
Läst 819 ggr
lovsjoen
0

God morgon 23.juni!

Nu har vi äntligen fått sommar, här ska det bli riktigt varmt denna veckan.

Midsommar är väl överstått, och det blev trevligt firande!

Vi hann också med ett par hopp-träningspass med två av ponnisarna i helgen.

I dag ska jag en tur in till stan och shoppa lite hästgrejer.  Men innan det ska jag ta ett ridpass på Akrobat.

Ha en trevlig dag!

Nellan
0

God morgon!

Jomenvisst har sommaren kommit även hit. Och turisterna och semesterfirarna börjar överta innerstan så jag får köa på luncherna. Fast det är ganska trevligt när stan lever upp!

Hann aldrig rida igår, vi hade stallmöte och planerade inför stallägarens 3 veckors semester då vi som inte har våra hästar på bete sköter in/utsläpp själva. Vi är fyra hästägare + några har medryttare så det kommer inte att bli alltför betungande.

Hälsningar

Eva

Hälsningar Eva, medarbetare på New Forestponny ifokus

Hovgarden
0

God morgon i det strålande vädret!

Även här skiner solen och man blir lite så där över att vara inne och jobba hela dagen men har ju haft lite lång ledigt :) Först fre-sön och plus i går då jag skulle till tandläkaren och det visade sig bara vara bra med gaddarna :)

I morse åkte ett av stona hem och i kväll ska jag pyssla lite i stallet.

Ha det toppen!

/Katja

~Stuteri Hovgården~  Löthaders travhästavel

Agrotekniker vid Biologiska Yrkeshögskolan

Lindbygarden
0

God morgon!

Här är också varmt men blåser. Fruktansvärda mängder gräspollen är det så min stackars sambo kan knappt andas här nere..

Mitt sto blev ul igår och var tyvärr tom, vi gör ett försök till sen får hon komma hem.

nabben
0

God morgon. Har just gått min vatten runda, och kollat till alla hästar. I dag blir det fortsatt målnig av staket.

Inte ett moln så långt ögat kan nå här i Sandviken.

Agnetha