New Forestponny iFokus

New Forestponny

Etikett11-god-morgon
Läst 882 ggr
Foresta
0

God förmiddag 26 juni

Handla, hökörning, hämta min gamle far vid tåget i Malmö och möhippa i kväll står på dagens schema förutom de vanliga hästbestyren. Hoppas på att hinna rida en eller ett par ponnyer också.

Vad hittar ni andra på idag?

Hlsn Helena, medarbetere på New Forestponny.ifokus

~ Dimmans stuteri ~

Skogalund
0

Vi får besök av veterinären, diverse vaccinationer ska utföras.

Annars blir det väl lite tvätt o städning och på kvällen umgänge med ponnyerna.

Mvh Nina

lovsjoen
0

God middag!

I dag har jag varit ute en längre tur i skogen på Akrobat, men kl.9.00 var lite för sent att dra i väg. Det var kommit upp i 23 grader allt, men som tur var så fläktar det bra här i dag. Vi vart nog lite svettiga båda två, så ponnyn fick sig en avsvalkande dush efteråt. Jag får vänta lite med dush, räknar med att det ska svettas lite mera innan jag ska på arbetet kl.17.30.

mugogi
0

Ska rensa rabatter…. Perkele vad trååååkigt ! Men eftersom man aldrig vet hur länge vädret varar så är det väl lika bra att passa på. Som #2 sa, det fläktar ordentligt idag.

Ha en bra dag !

Hälsningar Annica C

Nellan
0

God middag!

Varmt o gött men det fläktar lite här med. Sitter här och smaskar jordgubbar och kör bokföring. Fick precis ett mess från min medryttartös som undrade om hon kunde få vara med på hoppträningen på söndag. Och det fick hon, det är dags för dem båda att börja träna lite nu Skrattande.

Hälsningar Eva, medarbetare på New Forestponny ifokus

lovsjoen
0

Oj, jag måtte in ett tag nu. Fläktar gör det, men graderna är nu uppe i 28. Har hört att det ska upp i 32 i dagarna, det närmer sig nu. Puha !!!