New Forestponny iFokus

New Forestponny

Etikett08-ot-off-topic
Läst 870 ggr
Foresta
0

Dolda passioner - eller talanger?

Lite nyfiken på vad ni andra pysslar med som inte har med ert arbete eller med hästar att göra? Kanske har ni okända passioner eller dolda talanger?

Själv är jag mycket glad över min kryddträdgård som jag gärna spenderar min fritid i, tycker det är så roligt att pyssla med kryddorna och idag har jag varit hos Skåneplantor och skaffat en del nytt samt kompletterat de som utvintrat. Har tyvärr inte haft så mycket tid som jag önskar att ägna åt min kryddträdgård, men nu har jag gjort ett rejält ryck. Skall se över resten av trädgården också, har införskaffat bl a björnbär, en chersmin och en hibiscusbuske, häckarna är klippta och ogräset bortrensat.

För övrigt läser jag gärna kriminalromaner och löser korsord, tittar aldrig på TV.

Hlsn Helena, medarbetere på New Forestponny.ifokus

~ Dimmans stuteri ~

Hovgarden
0

Ja du det var en bra fråga, gillar film och böcker gärna skräckfilmer :D Tittar däremot aldrig heller på tv endast bonde söker fru :D

Har börjat fått upp ögonen för det gröna men nja inte riktigt så där än.. Gillar att laga mat men även att gå ut/bli bort bjuden så man får sminka sig och ha annat än de trasor man har på sig hemma Cool

/Katja

~Stuteri Hovgården~  Löthaders travhästavel

Agrotekniker vid Biologiska Yrkeshögskolan

Annette
0

Jag tycker om att brodera korsstygn, men det går i perioder och blir mest vintertid. Jag tycker också om kriminalromaner, gärna som ljudböcker för dem kan jag lyssna på medan jag arbetar.

Foresta
0

# Åh, korsstygn, det var länge sen! Måste vara 15-20 år sedan jag broderade senast. Det vore kul att ta upp hobbyn till vintern - om jag skulle få tid överObestämd

Förresten sjunger jag gärna, tyvärr inte aktivt just nu, men jag har tänkt att jag skall leta reda på en trevlig kör här i trakten. Nu sjunger jag bara här hemma, hellre än bra…Cool

Hlsn Helena, medarbetere på New Forestponny.ifokus

~ Dimmans stuteri ~

Hovgarden
0

#3 Sjöng faktiskt oxå i kör och om du inte har provat kan jag hett tipsa som singstar (tv spel) typ kareoke (hur stavas det???) gillar inte själv sådant med publik, men med nära vänner så kan man ju bli värsta abba proffset för en natt :D (sen hör man abba i huvudet dagar efteråt *asg*) Men det var verkligen super kul!

/Katja

~Stuteri Hovgården~  Löthaders travhästavel

Agrotekniker vid Biologiska Yrkeshögskolan