New Forestponny iFokus

New Forestponny

Etikett11-god-morgon
Läst 820 ggr
Hovgarden
0

God morgon 4 juli!

I natt var det världens åskoväder och inte utan att man blir utom sig av oro för hästarna.. men nu är det över och jag är tacksam för allt regn som kom :)

Idag ska vi till min sambos föräldrar och äta med lite släktingar o innan dess är det lite pyssel hemma o så.

Ska försöka uppdatera hemsidan lite nu oxå :)

/Katja

~Stuteri Hovgården~  Löthaders travhästavel

Agrotekniker vid Biologiska Yrkeshögskolan

Nellan
0

God middag!

Håller på och packar ihop för en resa till min syster som fyller 40 år i morgon. Har varit i stallet och fixat present till henne. Hon vill nämligen ha hästbajs till sin trädgård så jag har mockat hagen och lagt i sopsäckar (=hästbajspåsar). Jodå, hon får lite annat också…

Annars är det fortfarande hett här och inte en droppe regn har vi fått även om vi någon dag hörde åskan på håll.

Hälsningar Eva, medarbetare på New Forestponny ifokus

[Nesslan]
0

God eftermiddag! Här är vädret på topp fortfarande. Åskade lite i går och i förrgår men inget regn och fortfarande varmt. Var i stallet en sväng och tittade till hästarna. Kände igenom dom och tog på lite extra flugspray så dom klarar sig tills i kväll när dom ska komma in. Nu ska jag ta mig ett åka till sjön och snorkla lite tänkte jag :) Ha det bra!

Hovgarden
0

Härligt att snorkla!

/Katja

~Stuteri Hovgården~  Löthaders travhästavel

Agrotekniker vid Biologiska Yrkeshögskolan

[Nesslan]
0

#3 Ja det tycker jag med :) Skulle vilja ta dykcertifikat om några år också. En liten hobby vid sidan om hästarna liksom!