New Forestponny iFokus

New Forestponny

Etikett11-god-morgon
Läst 846 ggr
Nellan
0

God Morgon 14 juli

God Morgon!

Här var det semester och en lugn morgon. Ute är det lite småmolningt men uppehåll. Inget strandväder, får se vad vi ska göra idag om det blir någon utflykt. Igår var vi och fiskade i Mossjön men utan fisk med oss hem. Vi hade en gädda på kroken som lossade precis när den skulle upp i båten och försvann iväg…

Har insläpp idag så jag ska till ponnyn i kväll. Får se om det blir ett pass på töm eller vad jag gör. Boxen behöver skuras ur också denna veckan, tråkarbete.

Hälsningar Eva, medarbetare på New Forestponny ifokus

Hovgarden
0

God morgon! Själv jobbar man ju. Här är svalt och molnigt. Blir jobb först och sen mera jobb när jag kommer hem, måste även storhandla :( pust inget kul…

Skulle vilja hinna rida ikväll med vi får väl se om jag lyckas….

Ha en bra dag och hoppas att du komemr på någon bar utflyckt nellan :)

/Katja

~Stuteri Hovgården~  Löthaders travhästavel

Agrotekniker vid Biologiska Yrkeshögskolan

Skogalund
0

God Middag!

I dag har jag och min man 13-årig bröllopsdag! Det ska vi fira med att gå ut och äta i kväll på tu man hand,efter mitt jobb. Det ska bli mysigt. Jag hoppas på fint väder så man kan sitta ute.

Hovgarden
0

#2 Vad mysigt! Önskar er en riktigt mysig kväll :)

/Katja

~Stuteri Hovgården~  Löthaders travhästavel

Agrotekniker vid Biologiska Yrkeshögskolan

lovsjoen
0

God eftermiddag!

#2 Grattis på bröllopsdagen!

Jag är bara trött,trött,trött. Det var en tuff dag på restaurangen i dag. Det har varit fint väder i nästan hela dag, så det är lite konstigt att det är så mycket folk inne på shoppingcenteret.

I morgon är jag ledig från jobbet, men då ska mycket annat göras!!

Skogalund
0

#3+#4: Tack så mycket!

Vi hade en skön kväll. Det var fint väder så vi kunde sitta ute. Maten var god och desserten ska vi inte tala om………"Coklad" hette den, och bestod av tre olika choklad-"grejer": Vit choklad mousse i karamellcylinder, mjuk chokladkolakub med mashmallows i och mjölkchokladpanncotta, därtill några strängar av hallon och apelsinsås på tallriken. MUMS! Man borde ha bröllopsdag lite oftare.