Ang. utställningen på NFSM
Är det bara ponnyer som tävlar under dagarna som får ställas ut då?
Vill ju kunna åka på någon NF utställning men fick för mig att det var jätte långt till båda de som är….

Kommer ytterligare en fråga, vart ligegr Husebybruk? Det är ju där en av NF utställningarna kommer att vara. Björbäck är väl skåna så det är ju på tok för långt… Börjar ju dra ihop sig för anmälningar osv…

Ja, det är bara tävlande ponnyer som deltager under NF-mästerskapshelgen som får visas på utställningen.
Husebybruk ligger söder om Växjö.
Björbäck ligger i Södra Halland :)
Hlsn Helena, medarbetere på New Forestponny.ifokus

Aha attans.. Då blir det ingen NF utställning för oss i år
då blir de te o planera in någon annan…

Jag funderar på att köra långt i år. 
Det blir nog ingen utställning här i Värmland tyvärr, och vad finns det för mera??

Finna ju Rpaf de annordnar på vätö (norrtälje, vet inte hur långt du har dit.. Lite långt för mig. Blir nog bara södermanlands unghäst och föl utställning i okt. Julia, Ella och fölet i så fall :)

Du får väl anmäla till den lägsta clear round klassen :-) Och sen möjligen stryka dig för att du råkat glömma sadeln hemma?! 
Och då kan du förstås bara delta i utställningsklassen
(fast då gäller det ju att du har ett vuxet sto, valack eller hingst för andra klasser finns ju inte)
Hälsningar Eva, medarbetare på New Forestponny ifokus

Thats the problem.. har ju en 3åring (ej inriden) ett 1-års sto samt 23 åring med föl sedan :)

#1 Vet inte vart du bor men jag kan rekommendera Huseby. Otroligt vackert ställe där utställningsringen ligger i fruktträdgården ! Hästarna gillar det också för de får äta så mycket äpplen de vill
. Skulle gärna åka dit igen men det var sannerligen inte lätt att ta sig dit med kommunala medel !!
#4 Bohulslän Dals då ? Har inte de en ponnyförening också ? Vill minnas att Torsten Sahlgren är inblanded på något hörn. Annars är det väl Skaraborgs som är närmast kanske… Vart har du tänkt att åka långt ? Björbäck ?
Ha en bra dag !
Hälsningar Annica C

#8 Jag bor i södermanland och har väl en 40 mil till Växsjö och halland ännu längre Så det är inte aktullt för en utställning…
Varför blev utställningen på Huseby inställd? Var det pga för få anmälningar?

Ja den blev inställd pga för få anmälningar.
Hälsningar Eva, medarbetare på New Forestponny ifokus

tycker att det är konstigt attd e har båda utställningarna där nere och attd e inte annaordnar en här uppe nu när det inte blev någon där nere…