God morgon 22 Juli!
Solen skiner och det ser ut att bli en härlig dag! Ska till jobbet om en stund. I kväll kommer mamma o pappa och så ska vi plocka flyghavre.
hoppas alla andra har lika strålande väder som jag har!

God morgon!
Här har de lovat regn i dag och det stänker lite redan. Å andra sidan hade vi en fin dag igår om än något blåsig. Ska försöka locka med mig sambon ut i skogen i dag och leta kantareller och sen blir det väl ridning i eftermiddag.
Hälsningar Eva, medarbetare på New Forestponny ifokus
God Förmiddag!
Fint väder i Östergötland, men tyvärr får jag inte njuta av det, jag jobbar till kl 18 sedan blir det bokföring och annat tråkjobb till sen kväll
.
Men i mor´n är jag ledig!

God middag!
Här skiner solen än så länge, men det ska visst bara vara sol i dag. Så blir det väl regn igen.
I går fick jag rapport om ett sto som har varit till betäckning här. Hon hade varit på ultraljud och var dräktig. 
Nu har jag semester, skönt!
#3: Grattis!
Det är skönt när det tar sig! Se´n är det bara att hålla tummarna att resterande 10 ½ månader också går bra.

#4: Tack! Ja,det är riktigt skönt när det tar sig, det vill man ju som hingsthållare (och även som stoägare) att det ska göra!
Året 1990 och -91 var vi och betäckte två ston med jättefina Horsemosens Charlie Brown. Jag kan inte fatta och förstå hur man bär sig åt och hanterar ca. 60 ston till naturlig betäckning!! Jag vet att B.K sa att han var uppe mitt i natten och betäckte, hingsten ska ju också även klara av det!! Och dessutom få en mycket hög dräktighetsprosent!