God morgon 23 Juli
Ser molningt ut idag.. Hoppas på bättre väder. fört blir det jobb sen ska jag hämta Rosita från ESSE Golden Brown. Hoppas vi hann fånga det här ägget nu.. Betäckte själv ett shetlandssto igår (ja givetvis min hingst som betäckte :D)
Hopaps det inte regnar allt för mycket idag..

God morgon.
Här i Sandviken har vi redan hunnit med både sol o regn, just nu moln.
Lycka till alla som ska vara med på NFSM. Ska försöka åka en sväng och titta.
0# Hoppas det går bra den här gången. Min Fölis efter ESSE Golden Brown är helt underbar.
Det är naturligtvis fölisen efter ESSE Golden Boy också. Daniella är testad och dräktig med honom igen.
Agnetha

Håller på att tömmer kamerorna inför helgens fotografering. Håller tummarna för att det inte ska regna ! Inte hela tiden iaf. Sen borde man kanske börja packa litegrann också 
Ha en bra dag !
Hälsningar Annica C

God morgon, här öser regnet verkligen ner och har gjort sedan 8-tiden. Jag hann precis hem igen efter att ha släppt ut hästarna och mockat. Igår fick vi däremot inget regn även om det hängde i luften. Har precis städat av och kör lite tvätt. Ska strax packa ihop lite kläder och annat som vi behöver. Sambon och jag ska åka på en tur neråt Skåne och i natt ska vi bo på Häckeberga Slott därefter blir det Ystad och Österlen för att avsluta med ett besök hos min mor och syster i västra Blekinge. Det ska bli trevligt!
Igår red jag ut ensam barbacka och ramlade av ponnyskrället. Då var hon billig kan jag lova! Vi skulle precis fatta galopp när hon blev rädd för något (en hjort? en fågel? en ponnyätande monsterhare?) och tvärstannade. Det gjorde inte jag… Det gick i alla fall bra även om jag är lite öm i svanken idag. Lyckades hitta en sten och kravlade upp igen och fortsatte med ett par galoppfattningar. Hon kände nog hur sur jag var för så fina fattningar hade hon inte gjort innan…
Hälsningar Eva, medarbetare på New Forestponny ifokus