God morgon 30 juli!
Solen skiner, har varit ute på morgon promenaden med Sindy, Lisa o hunden asta följde med. Om en timme blir det att åka till jobbet. I kväl kommer hovslagaren och verkar 5 shettisar och sen ka vi träna Julia :)
Måste även städa klart men storstädning som jag började igår…
God morgon!
Som hovgarden sa ovan så började dagen med en promenad, hurtigt värre.
Snart kommer pappa och hans sambo så ska vi ha en heldag tillsammans, börja med att plocka kantareller på förmiddagen och sedan ut på golfbanan på eftermiddagen. Ja jag golfar ju inte själv men man får en promenad tillsammans med de man tycker om
härlig dag helt enkelt!

God morgon!
Efter en fin morgon visar radarbilderna att det snart blir: surprise! Regn… Ska nog bege mig ut till stallet strax så hinner jag förhoppningsvis innan regnet kommer. Sen i eftermiddag måste jag tyvärr in till kontoret och göra en årsredovisning. Trist på sin semester… I kväll spelar sambon med band på en liten scen på Marinfestivalen som kör igång i kväll. Klockan 19:30 i kajskjulet, Halmstad i fall någon skulle råka ha vägarna förbi.
Hälsningar Eva, medarbetare på New Forestponny ifokus

God morgon!
Är nu på semester i Danmark, och vädret är inte bättre här. Det var på programmet i dag att vi skulle grilla lite till kvällen, men det ser inte ut som det blir så. Vi får se hur det blir, det kan ju bli bättre!

Håller på att göra iordning alla foton från NF-SM. Tänkte att de skulle hamna på min Pixbox men just idag har jag jätteproblem med internet så jag kanske får lägga upp bilderna en annan dag.
Håller också på att ladda inför helgens utställning, som faktiskt inte innehåller en enda NF ! Ska åka med en kompis från Skottland till Exmoor Riks. Exmoorföreningen har bjudit in de andra M&M raserna och det ska bli riktigt kul att se. Vi är ju inte så bortskämda med de raserna här i Sverige. Fast hur roligt det än kommer att bli så skulle jag gärna vilja vara hemma och vila. Är lite seg efter helgen som gick 
Ha en bra dag !
Hälsningar Annica C