God morgon 2 Augusti!
Puh känns tidigt att gå upp nu, vilket det ju egentligen inte är men en sovmorgon hade ju inte suttit fel alltså!
Nog med gnäll, vädret är underbart vi var ute med mammas o pappas segelbåt igår och det var fint, blåste ju inte så mycket så toppfart blev 5.2 knop :D
Jens hjälpte mig igår att svetsa en lång bom till transporten samt att fixa mellanväggen som varit så där ett tag, är jätte glad för den blev så fin :)

God morgon, har precis pallrat mig upp. Ostindiefararen Götheborg anländer Nissans inlopp klockan 10 så vi ska packa lite frukost och åka ner och välkomna henne på någon pir. Sen bär det av till stallet för att rida och så måste vi nog åka och handla idag. Ska också försöka namna upp lite bilder från dressyren igår.
Hälsningar Eva, medarbetare på New Forestponny ifokus

God morgon!
I dag blir det nog en liten cykeltur i blåsigt Danmark. Så åker vi kanske upp till Skagen för att besöka min syster med familj. Dom har hyrt en sommarstuga där.
I går hade vi familjefest här i hagen. Vi var bara 20 pers.Lite lite då vi brukar vara det dubbla varje år. Men flera har åkt söderut till varmare länder.