God morgon 4 augusti!
Solen skiner och det ser ut att bli en fin dag i dag med. Får se vad jag hittar på i kväll.
Kanske åker till eskilstuna?

Idag har jag och min pojkvän varit tillsammans i 20 år så ikväll blir det MYS !! Inte vitt vin och räkor utan svenska kräftor och cider 
Ha en bra dag !
Hälsningar Annica C

#1 Ett stort grattis på 20 årsdagen, hoppas ni får jätte MYS.
Här har det varit en fin dag med solsken, har passat på att måla staket. Det har ju blivit ett uppehåll i allt regnandet.
Ska träna lite med Aragorn i kväll, han är anmäld till Dalarna ( Rättvik ). Får se hur han sköter sig ,om han glömt bort hur man gör. Såg att det var en till 2 års hingst anmäld. Kul. Det är ju alltid mycket roligare om man är fler i klassen. Men sen var det inga fler NF.
Ha en trevlig kväll
Agnetha.
#1 GRATTIS på 20-årsdagen! Vad härligt att fira 20 år tillsammans. Hoppas kräftorna smakar!
Här i Motala har vi haft molnigt större delen av dagen, men nu börjar det lätta upp.
Ikväll blir det bara det vanliga pysslet med hästarna. Jag känner mig lite trött…..
Hlsn Nina

Grattis på 20års dagen!

Rätter lite. Den andra var en valack, men vi går ju ialla fall i samma klass. ( Lövsjöen ) Han är efter Palle.
Agnetha.

#1 Grattis på 20-års dagen från mig med! Kräftor är gottgott. Sen jag flyttade till västkusten har jag lärt mig äta havskräftor, så jäkla gott! Har ett väldigt smarrigt recept på havskräftor provencale som jag känner att det absolut börjar bli dags att damma av igen 
Hälsningar Eva, medarbetare på New Forestponny ifokus

#1 Grattis på 20-års dagen!
#5 Hoppas det går bra för båda Aragorn, och Höstlands Texas e.Palle i Rättvik !
Vi har nu kommit hem från Danmark, och jag fick skynda i väg för att hämta hem Willow från bete. Det blev till en liten trevlig barbacka ridtur. Willow flyttar till sitt nya hem i morgon, i Tullinge.

Tack alla för gratulationerna. Kräftorna var supergoda, troligtvis de godaste jag har ätit i hela mitt liv 
Ha en bra dag !
Hälsningar Annica C