Hjälp med identifiering
Var iväg och fottade på NF SM i Örebro under lördagen den 25 juli. Har namn på dom flesta ekipage men det är några som jag fortfarande inte vet vilka det är. Tänkte ifall någon här kanske kunde veta vilka det är så lägger upp bilder på dom. Inte världens bästa bilder men bara så att ni ser hästen.
Vet inte vilken grupp jag skulle lägga detta under, så är det fel kan väl någon flytta det??
Misstänker att detta är valacken Kungen av Nyckelby då jag tagit kort på honom vid en annan tävling men man ser inte riktigt fläcken på magen på dom andra bilderna jag har. Så är inte säker på att det är han.
Någon som vet vem denna häst är?
Sista bilden..
Har bilder från några ponnier som blev utställda i ring tre tror jag att det var. Iallafall den som var längst upp på gräsbanan, längst ifrån ridskolan om ni fattar. Så om ni hade någon häst som var utställd där, hör av er så kanske jag har en bild. Men bara KANSKE.

#3 Jag vet inte riktigt.
Tror det finns tre möjligheter (i och med den blå rosetten, och vid bana 2):
Om du tog bilden vid 10-tiden (kanske lite före) på lördag då är det Jipe Taube,
om det var runt 13.00 då är det Peppikos Boy
och sista möjlighet:
lite efter 15.00: Vindens Peggy Pride
Vi får ta uteslutningsmetoden, om det är någon här som känner till ovannämnda ponnyer. Kantjes Tiffany fick även hon en blå rosett (tillsammans med Vindens Peggy Pride, men hon är svart)

Jag håller med, den första bilden är i alla fall mycket lik Kungen av Nyckelby, det borde vara han.
Hälsningar Eva, medarbetare på New Forestponny ifokus
#4 Klockan var 13:34 när jag tog bilden på den svartbruna ponnyn på ridbanan. Alltså den bilden i inlägg #3
#5Jo jag tror att det är Kungen av Nyckelby. Suttit och granskat den bilden och dom andra jag har på han och har kommit fram till att det är väldigt likt. Lägger in en bild här som jag har innan på han, tror jag ser den vita fläcken litegrann på denna bild.

#6 Då måste det ju vara Peppikos Boy på bild i inlägg #3.