New Forestponny iFokus

New Forestponny

Etikett11-god-morgon
Läst 437 ggr
Skogalund
0

God Morgon

God förmiddag!

Jag har suttit här framför datorn en stund och kollat alla fina resultat från helgens utställningar och fölmönstring. Grattis alla till era fina resultat!

Dagen i dag kommer att tillägnas mina barn. Gruppsamtal barn-lärare-föräldrar inför högstadiet, gå på stan och inhandla diverse nödvändigheter inför skolstarten, hämta ett barn i kväll vid tågstationen fyra mil hemifrån och förhoppningsvis hinna slinka in en sväng på Hööks också.

Dessemellan blir det att ta hand om hästar och hundar, hem och hushåll.

I morgon ska jag jobba, det blir som rena rama semestern!

nabben
0

God middag.

Hemma i vardagen igen efter en liten semesterrunda. Bl.a. Riks.

Synd på allt regnandet. Det blir ju så mycket trevligare att se och framför allt visa ponny om solen skiner. Grattis alla till era fina resultet både på Riks, fölmönstring o andra utställningar.

#0 Lycka till på utställningen, såg att du ligger i hårdträning med småkillarna.

Agnetha

Nellan
0

God kväll.

Ännu en dag med kramp i avtryckarfingret. Efter Riks lördag, hoppning Harplinge söndag och idag en tur till Skåne och mycket trevliga besök på Dimmans stuteri och Hembys stuteri så är jag TRÖTT. Har precis kommit hem och här i Halmstad har det nyss varit ett kollosalt skyfall så matchen HBK-AIK utanför fönstret har tillfälligt brutits för att det var för mkt vatten på planen… I natt ska jag sova gott och imorgon jobbar jag som vanligt.

Hälsningar Eva, medarbetare på New Forestponny ifokus