New Forestponny iFokus

New Forestponny

Etikett01-aktiviteter
Läst 1152 ggr
Nellan
0

Kvalbed o 3-års test Åstorp mm

Riktigt många new forest ponnyer kommer att visas fram när Nordvästra Skånes Hästvänner hälsar välkomna till kvalitetsbedömning och 3-års test för ponnyer 22 augusti i Åstorp.

Dagen inleds klockan 8 med kvalitetsbedömningen och här kommer tre new forestar till start Idyllens Poesi, Wicked Paint-Box och Idyllens Prisma.

12:45 blir det sedan 3-års test och här visas Sörbys Aniara, Tomacs Stella, Nebraska, Hembys Domina, Pecinas Penny och Zorayha.

För tidsprogram och katalog: http://www.nvsh.se/Katalogunderlag_tidsprogram2009.pdf

Hälsningar Eva, medarbetare på New Forestponny ifokus

Hovgarden
0

Spännade vad roligt!

/Katja

~Stuteri Hovgården~  Löthaders travhästavel

Agrotekniker vid Biologiska Yrkeshögskolan

Nellan
0

Ja, det är roligt med så många nfar anmälda!

Angående de andra kvalitetsbedömningarna och 3-års testen i höst så har jag hört att Ölmstad fått ställa in pga för få anmälda. Nossebro däremot är mer eller mindre förtvivlade över för många anmälda. De har fått över 60 anmälningar men kan max klämma in runt 45 på en dag…

lovsjoen
0

Jag har ju en fem åring (som haft föl som 4-åring) som jag hade lite planer att ha med på kval. bed. Då hade det även här blivit Nossebro.

Men nu blev det inte till att hon blev anmäld, har tränat för lite.Rynkar på näsan

Såg att det var anmälningsstopp till Nossebro, men vart ligger Ölmstad?

Nellan
0

Ölmstad ligger i Gränna.

Nellan
0

Nu har Nossebro löst det så att alla får plats. Bedömningen kommer att gå över två dagar den 12-13 september.

Nellan
0

Resultat från Åstorp finns nu här:

treårstest  Kvalitetsbedömning