New Forestponny iFokus

New Forestponny

Etikett11-god-morgon
Läst 742 ggr
Hovgarden
0

God förmiddag 31 augusti!

Ja så var det september i morgon då. Tiden går så himla fort! En hel del tröskning återstår och vi kör idag :) Jens jobbar första dagen i stan i dag så han tyckte nog inte det var super kul att inte få vara med hemma o jobba..

I morgon kommer Love Spring så himla spännade! Och i kväll komemr en tjej och kollar på stallplats till sin shettis, super kul!

/Katja

~Stuteri Hovgården~  Löthaders travhästavel

Agrotekniker vid Biologiska Yrkeshögskolan

Foresta
0

God middag, har precis varit iväg och köpt en ny dammsugare eftersom den gamla gav upp i helgen efter sju års trogen tjänst. Det blev en liknande, samma märke, fast 7 år nyare modell förstås :) Nu provkör mellansonen dammsugaren, så jag fick själv lugnt i några minuter…

Hlsn Helena, medarbetere på New Forestponny.ifokus

~ Dimmans stuteri ~

Nellan
0

God middag, hemma på lunchen och har ätit lite rester. Nu har vi ju flyttat med jobbet så det var första dagen idag på nya kontoret med många nya arbetskamrater. Där var datakillar, elektriker och telefoninkopplare så det gick inte att göra så mycket arbete. Vi åke och hämtade mer flyttlådor i stället med vårt arkiv så jag har kånkat idag med. I eftermiddag blir det information hos skattemyndigheten och sen i kväll ska jag till ponnyn förstås men det blir nog ingen ridning.

Hälsningar Eva, medarbetare på New Forestponny ifokus