New Forestponny iFokus

New Forestponny

Etikett11-god-morgon
Läst 711 ggr
nabben
0

God morgon 3 september

God morgon på er alla.

Här ser ut att bli en fin dag.

Håller på för fullt att göra klart inför NF resan. Det ska bli så jätteskoj.

Det är ju lite saker som måste fixas hemma innan man åker. Det är tur att ponnisarna fortfarande kan gå ute, så slipper det bli så mycket jobb för mina "barnvakter".

Ha det.

Agnetha

Hovgarden
0

Hej! Gud så spännade vad roligt! Hoppas ni får det bra där borta! Ta mycket bilder :D

Idag är det betesputsning som gäller för min del ska även in till stan och fixa endel ärenden :)

Sen i kväll hoppas jag det blir lite lugnt då jag jobbat de senaste kvällarna :)

/Katja

~Stuteri Hovgården~  Löthaders travhästavel

Agrotekniker vid Biologiska Yrkeshögskolan

mugogi
0

Packar ! Det blir en natt i Göteborg före avresan till England, samt en natt när vi kommer tillbaka, så för min del bär det av redan idag. Det ska bli otroligt kul att få komma tillbaka till New Forest igen. Tar med två kameror med minneskort på sammanlagt 11gb. Då vore det väl f** om det inte räcker ! Ha det gött här hemma i Sverige, full rapport kommer i nästa vecka Glad

Ha en bra dag !

Hälsningar Annica C

Foresta
0

# Jag ser verkligen fram emot en rapport med mååååånga foton!

Hlsn Helena, medarbetere på New Forestponny.ifokus

~ Dimmans stuteri ~

Nellan
0

Jaaaa, det är klart ni måste rapportera. MASSOR!

Själv har man ju varit lite putt på att man inte ska åka. Men just nu är jag faktiskt lättad. Har åkt på en förkylning och har feber och är rosslig. Med tanke på svininfluensaläget så hade de säkert burat in mig på flygplatsen ändå…

Om det möjligen är så att ni kommer åt internet på något hotell eller internetcafé så hoppas jag att ni skickar en liten rapport redan under resans gång Skrattande

Hälsningar Eva, medarbetare på New Forestponny ifokus