New Forestponny iFokus

New Forestponny

Etikett11-god-morgon
Läst 718 ggr
Hovgarden
0

God morgon 5 September!

Ja då var det äntligen helg! Solen skiner så det kan knappast bli så mycket bättre! Idag kommer en ny inackordering oxå :) vilket ska bli jätte spännande och kul :)

I eftermiddag kommer släkten börja droppa in och i kväll ska vi fira min födelsedag :D som förövrigt inte ens är idag utan i morgon ;)  Så det komemr bli en trevlig kväll med mycket god mat. Ibland har man tur som bor ihop med en jägare! ´Det kommer bli smakprov av Gräsand, ringduva och grågås :D Det sista har jag aldrig ätit så det ska bli extra spännande!

/Katja

~Stuteri Hovgården~  Löthaders travhästavel

Agrotekniker vid Biologiska Yrkeshögskolan

Foresta
0

God Morgon,

här är det regn och rusk idag, men det blåser i allafall inte lika mycket längre. Igår blåste det helt makalöst, riktigt innesittarväder. Skall iväg på middag på Alnarp i eftermiddag, det är det enda som är inplanerat.

Hlsn Helena, medarbetere på New Forestponny.ifokus

~ Dimmans stuteri ~

Nellan
0

God förmiddag,

jotack här har det blåst också de senaste dagarna. Något helt enormt. Ibland kombinerat med spöregn. Nu har det lugnat sig och förmiddagens regn drar bort. Ska åka ut till stallet och se till pållen som har fått ha sin regnjacka på sig de senaste dagarna men nu kan jag nog plocka av den igen. Blir nog ingen ridning idag då jag är förkyld även om febern verkar ha gett med sig idag. Det är visst försvarsmaktens dag idag så jag ska snällt följa med min sambo i eftermiddag och titta på flyguppvisning.

Hälsningar Eva, medarbetare på New Forestponny ifokus