God morgon 15 september!
Jag är fortfarande sjuk lika tråkigt idag om än inte ännu tråkigare… Men tänkte jag ska ta tag i språngrullorna och fixa så att alla papper är redo att skickas in :)
Sen ja då blir det väl lite pyssla inne så gott jag orkar.

Godmorgon! Fantastiskt väder nu på morgonen!
Är det baconfeber
som härjar, eller vad är det för sjukdom?
Morgnen startades upp med sovmorgon förlängd till 8. Dagen är öppen för förslag och kvällen kommer domineras av thai- och kickboxning.
Igår skickade jag anmälan till 3-årsfinalen i Falkenberg. Ska bli jättespännade!
Ha en bra dag!

Nja torr inte det är grissjukan, hoppas inte det då man ju ligge ri riskåldern :(
Kul att du anmält till finalen! Om du har möjlighet fota alal Nfar som komemr dit :) aller om någon annan ska dit :)
#2 Hoppas du kryar på dig, snart!
Morgonen har varit som vanligt: Jag har mockat fyra boxar, fodrat tio hästar i fem olika hagar/stall, "vattnat" i fyra boxar och i fyra hagar samt fyllt fyra 25-litersdunkar och lastat in dem i bilen, för att kunna fylla karet på unghingstbetet i kväll efter jobbet.
Efter det är man ganska varm, så då får man hoppa in i duschen innan beger sig av till jobbet. Jag är glad att jag inte börjar jobba förrän klockan elva. Hur i 17 skulle man hinna annars?
Det är i alla fall härligt med stalljobb när det är så vackert väder!

God eftermiddag!
Inte kan man klaga på vädret nu i allafall, vilken härlig septemberdag !!
Har passat på att rida ett par ponnyer på tur i det vackra vädret, men nu är det dags för lite städning inomhus.
#2 Katja, hoppas du mår bättre nu och
#1 Grattis till HOPPDIPLOMET på Malva II och lycka till i 3-års finalen. Vad spännande !!

Godkväll,
Jag har börjat jobba igen, så nu går dagarna åt till arbete. Porter har åkt hem och alla de andra ponnyerna går på bete, har bara Dizzeman går här hemma, så det är riktigt lugnt och skönt på hästfronten. Härliga sensommardagar, skönt att ladda batterierna inför den trista vintern.
Hlsn Helena, medarbetere på New Forestponny.ifokus

God kväll,
efter att ha jobbat så har jag nu varit på Posten och hämtat paket med eksemsmörja från England och varit och handlat på Netto. Usch, Netto är verkligen inte en kul affär… (men den ligger brevid Posten och jag skulle ju dit.) Medryttaren har ponnyn idag så jag behöver inte åka till stallet. Skulle behöva ta tag i lite städning men det känns inte så lockande…
Hovgården, krya på dig!
Karinpe, grattis till hoppdiplomet! Hoppas det går bra i finalen!
Hälsningar Eva, medarbetare på New Forestponny ifokus

Tack för grattis och lyckönskningar allihopa!
Det ska nog gå bra, lilla Malva var så duktig under hela 3-årstestet inkl 3h enkel resa. Superbra rutin för ungponnyerna att få göra såpass -enkla- saker och samtidigt få öva på att vara ute och titta på tävlingsplats, hästar, transporter och nya ridhus.
Räknar kanske inte med någon vinst men vet att hon kan höja hoppningen, och blir det inte så så är vi en erfarenhet rikare och 2500kr fattigare…