New Forestponny iFokus

New Forestponny

Etikett11-god-morgon
Läst 604 ggr
Hovgarden
0

God morgon 17 september!

Hra nu varit sjuk hela veckan och dag tror jag att jag åkt på bihåleinflammation på iaf ena sidan… Ska in till stan köpa nässpray (dålig användare av det..). Och så ska jag posta språngrulle papperna. Ni som har sådana postar ni rekommenderat? Jag hade nog tänk det.. vill jn inte att de kommer bort..

Ja sen blir det väl ligga stilla o ta en alvedon och använda nässprayen efter förnuft…

/Katja

~Stuteri Hovgården~  Löthaders travhästavel

Agrotekniker vid Biologiska Yrkeshögskolan

Skogalund
0

God Förmiddag!

I dag har jag haft hjälp av mitt tvååriga barnbarn Tovalie med stallsysslorna. Hon var så duktig och ville verkligen både mocka och bära vatten, för att inte tala om att fylla på vatten med slangen i hinkarna…..Hela hon var sjöblöt innan vi var klara.

I kväll vill hon hjälpa till igen. Men då får det nog bli galonisar, ifall vattnet är lika kul då med.

Mina barnbarn bor i Uppsala, 30 mil från oss, så det är så himla kul när vi ses. Man kan nästan längta ihjäl sig efter de där små liven mellan gångerna. Men nu får jag njuta ända till måndag morgon av dem!

Hovgarden
0

Åh jag förstår det! Skulel inte vilja bo så långt i från min släkt.. Min familj bor 3 mil i från bara det är tillräckligt långt :(

/Katja

~Stuteri Hovgården~  Löthaders travhästavel

Agrotekniker vid Biologiska Yrkeshögskolan