New Forestponny iFokus

New Forestponny

Etikett11-god-morgon
Läst 829 ggr
Hovgarden
0

God morgon 19 september!

Morgon morgon!

Hade en härlig kväll igår då vi åkte till Heroncity, jag min sambo o mina föräldrar. Tror vi alla var lika spända över förväntan över att få se del två i Stieg Larsson Roman! Och så bra den var! Personligen tycker jag att den var bättre än ettan! Så bra! Kan varmt rekommendera framför allt er som läst boken att se den!

Fick sms i morse av min bror att han och han sambo var på väg till BB!! Så spännade blir min 3:e brorsson/dotter. Har två brorsöner nu och hoppas ju lite på en flicka :) Även om storebror till den kommande är hästfrälst redan :D Fasters totala lycka :D Får väl se hur länge det håller i sig…

Nu ska sambon och jag ut o kolla efter lite svamp, kanske lite sent på säsongen men det är ju sååå fint väder!

ha en toppen helg alla!

/Katja

~Stuteri Hovgården~  Löthaders travhästavel

Agrotekniker vid Biologiska Yrkeshögskolan

Nellan
0

God morgon!

Haha, vi ligger lite efter här hemma för vi hyrde faktiskt den första filmen i går Män som hatar kvinnor (som gillar datorer). Tycker den var helt ok, annars har jag ofta lite svårt för svensk film. Sambon och jag var överens om att den fick en 3a av oss. Just nu ägnar vi oss åt att röja av lägenheten och jag tar en paus. Håller på att tvätta också och så ska vi ev passera tippen eller i alla fall en sopstation. Medryttaren rider idag så jag behöver inte åka till stallet. Skönt, för det är så mycket annat som behöver fixas.

Hälsningar Eva, medarbetare på New Forestponny ifokus

Hovgarden
0

Måste ju bara tala om att det blev en till liten bror som och som är så lik sin bror! Storebror heter ju Carl Alfred undrar vad lille bror kommer få heta :D

/Katja

Agrotekniker vid Biologiska Yrkeshögskolan

Nellan
0

Stort grattis till brorsonen!

Hälsningar Eva, medarbetare på New Forestponny ifokus

Hovgarden
0

Nu är namnet bestämt han ska heta Melker :) så gulligt

/Katja