God Middag 1 Oktober
Regn och åter regn i morse, så jag fick inviga min nyinköpta regnkappa. Den funkade super, men man vill ju helst slippa…………tacka vet jag solsken!
Nu är jag på jobbet till kl 18. Sedan väntar det sedvanliga kvällsbestyret med ponnyerna.
Jag undrar lite över när man ska få tid med något annat än jobb och hästar. Är det fler än jag som har samma problem?

Här regnar det inte i alla fall. Men det är ganska kalla vindar. Vi hade -4 i morse. FY!
Har ni läst Ridsport? Vi var med på bild idag, från NF resan.
Agnetha

#1 Jag lyckades smita ifrån fotograferingen. Stod och kurade bakom en buske och fotograferade betande ponnyer istället 
Har varit i Karlstad idag och handlat nya vinterkläder till mig och vovven ! Det kan (tyvärr) behövas…. När vi gick kvällsprommisen igår var det bara +0,5 och spöregn. Kunde lika gärna ha varit snöblandat… Usch !
Ha en bra dag !
Hälsningar Annica C

God kväll!
I dag startade jag dagen med en ridtur, efter at det slutade att regna! Det hade visst kommit lite snöblandat här i morse, det såg inte jag som var ute strax efter 7.
Sen så har jag varit på arbete några timmar. Brandlarmet gick, så vi fick utrymma hela köpcentret. Det var bara några byggarbetare som skulle flytta lite på en brandvarnare som utlöste larmet, så det var ingen brand i allafall.
Skogalund: jag tycker också jag har lite av samma problem. Det är svårt att hinna med något annat än jobb och hästarna.
#2 Jasså, så du smet iväg under fotograferingen du. Men du vet jag fick ett kort på dig. Kanske jag ska lägga det ut här nu när du inte kom med på bilden i Ridsport

#2 Jag såg minsann kort på dig på nätet i går i alla fall, så det finns bildbevis på att du var med på resan! Kolla Jans album på pixbox, han har uppdaterat det.
#0 Jo, det är fler som har samma problem. Eller som sambon som inte är hästintresserad säger. Hästapållar, hästapållar, hästapållar. När ska du ha tid för mig då?
Hälsningar Eva, medarbetare på New Forestponny ifokus

#3 Var snäll och gör INTE det !
#4 Ja, jag såg eländet…
Ha en bra dag !
Hälsningar Annica C