God Middag 2 oktober
Vi har en strålande höstdag i Skåne, ponnyerna trivs verkligen i detta väder, de har börjar sätta en rejäl vinterpäls.
Själv håller jag på och packar inför morgondagen då jag skall upp till Sörmland och gå på klassträff. Tjugo år sedan jag gick på Stenkvista lantbruksskola - det känns som igår och jag känner mig inte ett dugg äldre…
Hlsn Helena, medarbetere på New Forestponny.ifokus
God Middag!
Även här i Östergötland har vi strålande sol. Riktigt toppenväder!
Vad kul Foresta att åka på klassträff! Det är alltid roligt att träffa gamla kompisar och se hur de har det i dag.
Jag står som vanligt i "min gamla affär" till kl 18 i kväll. I morgon ska vi göra en ommöblering av vissa hästar i olika hagar, då en av våra hyresgäster flyttar. Det kommer att bli riktigt bra, tror jag.
Ha en skön fredag allihopa!!

Vad roligt ! Ha så kul !! Själv tyckte jag det var jätteroligt när vi hade vår stora klassträff för två år sedan, trots att vi var i en riktigt sunkig lokal och jag träffade folk som jag helst hade hoppats på att aldrig behöva se igen. Men å andra sidan så träffade jag väldigt många som det var jättekul att se igen efter alla år !
Ha en bra dag !
Hälsningar Annica C

Här i Halland har det också varit en fin dag efter en bedrövlig morgon. Jag sitter här och identifierar hästar på bilder från ungponnychampionatet, man måste göra det rätt snart efter innan man glömmer. Men nu ska jag avsluta och gå och fixa lite mat annars får jag fyrkantiga ögon.
#0 Jag var på klassträff med min högstadieklass för ungefär 5 år sen. Då var det även öppet hus på våra gamla skolor. Riktigt kul var det!
Hälsningar Eva, medarbetare på New Forestponny ifokus

God kväll! Har just ätit en god middag med min sambo bestående av kyckling klyftpotatis och tzatziki, min favorit för tillfälllet :) rödvin till så klart :D ska kolla lite på resa tillsammans nu och sen titta på någon film som började nio :)
# Åh, vad mysigt det lät!
Både maten, vinet och resan. Hoppas ni hittat något bra.

Maten var super! Vinet gott och vi tittade på resa till härliga Thailand! Bättre kan det int bli ;)