New Forestponny iFokus

New Forestponny

Etikett11-god-morgon
Läst 639 ggr
Hovgarden
0

God morgon 9 oktorber!

Så var det äntligen Fredag och Fredags MYS! Tjoho! Vi ska äta ett av mina favorit recept, Limeräckor i craimefraishesås men sguash och bandpasta. Grymt gott sa grisen :D Funderar nästan på att lägga ut receptet här inne så ni kan göra det någon gång!

Solen skiner här idag och det är städning på gården inför vintern som gälelr och så ska jag köra ett lass jord till en här ute på bygden :)

Tjoho!

/Katja

~Stuteri Hovgården~  Löthaders travhästavel

Agrotekniker vid Biologiska Yrkeshögskolan

Karinpe
0

Morgon å morgon…  :)

Här är det Organ2plugg i ren skenpanik inför tenta den 23 okt.

Endast 10 minuter kvar tills öl börjar serveras i Baljan, woohoo!

Inget mer stall eller häst för mig idag, det fixar mamma medans jag.. Ja, 10 min kvar *love*

Hovgarden
0

Vad pluggar du om man får fråga :D

/Katja

Nellan
0

Halloj! Själv har jag gjort en utflykt till Ljungby idag och tittat lite på SM tävlingarna. Stannade inte hela dagen men är ändå trött och matt efter en dag i ett råkallt ridhus. Det hjälper liksom inte att solen är utanför… Nu håller jag på att ladda över lite bilder så ska vi se hur mörka, gryniga och oskarpa de är… Det var inget bra ridhus att fotografera hoppning i. Just idag är jag extra förtjust i skimmlar som hoppar hisshopp för de blir i alla fall skarpa.

Hälsningar Eva, medarbetare på New Forestponny ifokus

mugogi
0

#3 Skrattande

Ha en bra dag !

Hälsningar Annica C

Karinpe
0

#2 Pluggar slutspurten på kemi magisterexamen (materialteknik, analytisk kemi): det sista jag har kvar är just organ2tentan (och examensarbete såklart). Innan har jag pluggat kemi- och bioteknik (produktionskemi, processkemi, miljöteknik).

Summan av detta är just nu ett jobb som ekonomiassistent och ett sm personlig assistent. Cool

Vad gör ni andra på dagarna? Ni verkar varva gårdsmys med stallpyssel och shopping! Tyst

hihi kram

Hovgarden
0

Härligt! Jag själv pluggade företagande med häst tills i våras under sommaren har jag jobbat hemma på min och minsambos gård som innefattar ca 300ha spannmålsodling. Då han har jobb över öronen så är det jag som gör ansökningar, kör traktor mm :) Nu börjard et ju lugna sig men det är svårt att hitta jobb tyvärr :(

/Katja