New Forestponny iFokus

New Forestponny

Etikett: 11-god-morgon
Läst 650 ggr
Hovgarden
0

God morgon 19 oktober!

Tiden går och nu är verkligen hösten med regn, lera och kyla här.. Men man får ju göra det bästa av det klä på sig ordentligt och göra andra saker för att hålla humöret uppe :)

Idag har jag massor att göra så det blir bara en snabbis vid datorn. Lite besviken på mitt försäkringsbolag. Ersätter inte något försäkringsbolag mediciner till häst?? Dags att byta förs bolag på honom! Men man får ju glatt vänta tills försäkringsperioden är över…

Väntar med spänning på bilder från Nabben och deras framgångar i helgen!

/Katja

~Stuteri Hovgården~  Löthaders travhästavel

Agrotekniker vid Biologiska Yrkeshögskolan

nabben
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tyvärr så fick jag inga bra bilder det är lite knepigt att fota och hålla föl samtidigt, Frodo lyckades vi inte fånga, så vi gjorde ett försök när vi kom hem. Det syns det väl lite grann hur de ser ut mina små godingar.

Här var det vitt på backen i morse när jag klev upp.

nabben
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här har vi ett på Éowyn då vi står och väntar på Fölchampionatet och BIS ringen.

Hovgarden
0

Härligt att se dem! jätte söt Éowyn!

/Katja

Nellan
0

God kväll!

Så var det måndag igen och arbetsveckan börjar. Har som vanligt varit i stallet efter jobbet, ingen ridning i dag dock eftersom jag körde ganska hårt med henne i helgen så det blev lite välbehövlig vila. Inte för mig dock som mockade hagen så långt jag hann innan det blev mörkt.

Utanför fönstret pågår HBK - Hammarby, spännande i bottenstriden i allsvenskan. Sambon är nere och tittar så jag är ensam hemma.

#0 Min försäkring i Agria ersätter i alla fall inte mediciner

#1 Vilka små pärlor du har, och vilka fina rosetter ni fick!

Hälsningar Eva, medarbetare på New Forestponny ifokus

Hovgarden
0

#4 Nej he… måste kolla sånt i fortsättningen…

/Katja