God morgon 5 januari!
Så var det vecka ett, årtiondets första vecka :) 10-talet, låter lite konsigt tycker jag… Men men Jag tror det kommer bli riktigt bra! Idag åker Emelie och jag (PonnyPiloterna) till Stuteri Stigfur och hämtar hem Stigfurs Stacy Rose och Sunlight (Både e. Dart Light-Rodlease Dancing Gold) som ska stå hos oss för utbildning och försäljning. Jag är måttligt nervös! Men det ska bli himla kul och ponnyerna verkar väldigt trevliga :)
Så nu ska jag packa lite, se till hästarna och sen kommer Emelie och hennes kille Chim och hämtar upp mig, sen bär det av mot Nora :)
Mer info kommer senare idag på: www.ponnypiloterna.webs.com :)

God middag!
Jag har varit i stallet nu på förmiddagen. Det snöar ganska rejält här och de har hotat med snö hela dagen så jag tyckte att det var bäst att åka innan vägarna blev för dåliga. Tog med Nellan upp till ridhuset och släppte lös henne en stund så hon fick springa lite. Har inga snösulor på så hon får lätt klampar i hagen och tar det då lite lugnare så nu fick hon gasa på lite
Hälsningar Eva, medarbetare på New Forestponny ifokus
Katja, vad spännande! Jag ser med spänning fram emot att få följa ert arbete med ponnyerna.
I morse var det -16,8 grader och sol i Långskogen, men det kändes ändå ganska "varmt". Antagligen blåste det inte något.
I morgon är jag ledig så då blir det en skogstur med Minou och våra pållar.

Vad kul ! När jag var hemma hos Petra och fotade för 1½ år sedan var varken Stacy eller Sunlight hemma. Hoppas på många bilder på din hemsida så man får se hur de ser ut nu ;)
Ha en bra dag !
Hälsningar Annica C
Här har vi det kallt, ca -20 grader just nu. Har varit lite lugnt på hästfronten de senaste dagarna pga. kylan. Men har iallafall tagit mej till stan och hästbutiken för att få en lite för liten grimma bytt mot en större.. :)

Hu nu är jag hemma igen. -24 grader är det. Resan gick fin fint med Stacy och Sunligt och de verkade något förnärmade över alla stora hästar i deras nya hem men de käkade på så jag tror de kommer trivas fin fint sen :)
Lovar att det kommer bilder på dem, på lördag komemr Frida och fotar dem :)

Här kommer en bild :)

En till

Hon är bra mycket större än sist jag såg henne 
Ha en bra dag !
Hälsningar Annica C