New Forestponny iFokus

New Forestponny

Etikett: 11-god-morgon
Läst 913 ggr
Skogalund
0

God Middag 16 Januari

Just nu är jag på jobbet, men jag stänger affären om en timme. Då ska jag gå på stan och handla födelsedagspresenter till Hanse, för han fyller år på måndag.

När jag kommit hem blir det förhoppningsvis en skrittur tillsammans med Minou, på Minette och Jade. Sedan ska vi pyssla med Prinsarna (Dimmans Da Capo och Dimmans Karat) och Cookie.

Till kvällen hoppas jag på en smarrig middag, tex helstekt fläskfilé med kantarellsås och Hanses råstekta potatis (det vattnas i munnen på mig när jag skriver om maten:))

Och så blir det Robinson, förstås. Jag tittar inte så mycket på TV, men Robinson vill jag inte gärna missa.

Ha en bra helg allihopa!

Karinpe
0

Hej!

Morgnen vigdes åt ponnyridning på unghästar som tyckte att det blivit vårvärme och studsade runt som galningar.

Efter det följde jag med min mamma för att köpa tyg till stolsdynor.

Hinner inte med någn Muay Thai idag tyvärr eftersom jag måste förbereda för att ett lass hö kommer till mig imorgn.

Nu ska jag annonsera efter lösdriftsplats till min hingstunge. Sen blir det Tribolgistudier och till sist en öl på VVP ikväll om jag är duktig med allt annat som ska göras.

Hovgarden
0

#0 Åh vad gott det lät! Det vattnades i min mun oxå! Här blir det nog pizza i kväll, mina föräldrar kommer över oxå :)

#1 Hoppas du hittar lösdrift åt killen din, tyvärr har jag ingen :( Lycka till med pluggandet så du kan få koppla av med en välförtjänt öl!

Har idag varit på Horsholm och ridit Sunlight och Emelie hängde på Stacy, de är så duktiga och snälla :) Nu avkoppling och mat!

/Katja

~Stuteri Hovgården~  Löthaders travhästavel

Agrotekniker vid Biologiska Yrkeshögskolan

nabben
0

God kväll el. kanske natt.

Bara -5 i dag, vad mycket enklare allt blev. Nu går det ju att göra något, när man inte har stelfrusna fingrar. Hoppas det håller i sig.

mugogi
0

#3 Visst är det underbart med lite "värme" !!! Vi har bara haft -2 här, både igår och idag. Ljuvligt ! Laban, vovven, behöver inte ha så mycket kläder på sig nu så han är toksprallig ute och vill helst inte gå inSkrattande

Idag har jag och pojkvännen utnyttjat vår julklapp, hockeybiljetter ! Jag är både döv och hes nu… Tyvärr var det en ganska värdelös julklapp för min del då Frölunda förlorade matchen med 2-5 Rynkar på näsan. Pojkvännen däremot blev väldigt nöjd då han håller på laget som vann. Kul för honom… Och helt bortkastat var det ju inte ändå, känslan att gå på en match och verkligen kan leva sig in i spelet slår allt, det blir ju aldrig så intensivt framför TV:n.

Ha en bra dag !

Hälsningar Annica C