New Forestponny iFokus

New Forestponny

Etikett: 11-god-morgon
Läst 821 ggr
Hovgarden
0

God morgon 18 januari!

Vill först och främst gratta Emelie på hennes 21 års dag :)

Idag kommer länsförsäkringar och vi ska gå igenom lite försäkringar och så, sen ska Emelie sko Rosita och verka Kim :) Bilen är på reparation så idag blir mycket jobb hemma :) Skriva lite kontrakt och sånt halvtråkigt. Är både kul och tråkigt på samma gång på något sett…

I helgen var jag hos Emelie och vi jobbade ponnyerna och tittade på film :) Sen igår var jag över till Frida och kollade på hennes fina shettisar på Stuteri Vildängen.

Mulet idag oxå.. längtar lite efter solen, får gärna bli -10 igen bara det är sol :D

/Katja

~Stuteri Hovgården~  Löthaders travhästavel

Agrotekniker vid Biologiska Yrkeshögskolan

Nellan
0

God kväll,

Har ännu inte riktigt återhämtat mig från förkylningen ännu men har jobbat idag och varit ute och stämt av hos kund i stort sett hela dagen. Linnea har Nellan idag så jag slipper åka ut.

Vi har haft runt nollan här och fick lite ny snö i morse. Det är rätt moddigt på vägarna här och var kan man säga. Ska strax gå till kylskåpet och se om det ska lagas någon mat i kväll.  Sambon jobbar än så det blir min uppgift.

På onsdag kommer hovslagaren och då ska Nellan ÄNTLIGEN få på sig snösulor, som jag längtat!

Hälsningar Eva, medarbetare på New Forestponny ifokus