God middag !
Vad pysslar ni med så här på lördagseftermiddagen och vad har ni för planer inför kvällen ?
Själv sitter jag och väntar på att klockan ska bli 16. Då är det hockey som gäller, Frölunda - Färjestad. Hoppas och önskar att Frölunda kan ge igen för 'förnedringen' de fick utstå i förra mötet.
Sen vet jag inte om det blir Melodifestivalen ikväll. Tycker det är riktigt dåliga artister med överlag i år men som den hårdrockare jag är så är jag lite nyfiken på Pain of Salvation ikväll och Crucified Barbara 20/2 även om ingen av dem ligger på min 10-i-topp lista.
Trevlig helg på er !
Ha en bra dag !
Hälsningar Annica C

God kväll
Har precis stoppat in en slottsstek i stekgrytan som ska bli klar till Melodifestivalen och tv-soffan i kväll, (även om inte jag heller är så till mig över startfältet). Kanske inte så trendig mat men god
. Här har varit förkylda veckan annars… Både jag och sambon har varit risiga. Har tom fått ha skilda sovrum för att kunna få någon sömn då vi båda har snörvlat, hostat, harklat oss, snarkat och gjort diverse ljud… Nu är vi väldigt trötta på förkylningar ska jag säga!!!
Har i alla fall pallrat mig upp i sadeln idag och ridit ut en sväng i skogen, annars har Nellan fått stå hela veckan eftersom jag inte har orkat.
Hälsningar Eva, medarbetare på New Forestponny ifokus

Vi har varit och sett Strängnäs Revyn, första gången jag ser en revy överhuvudtaget så det var rätt intressant och kul faktiskt :) Nu blir det film (ingen melodifestival här inte!) i morgon ska vi röja lite snö från tak, och så ska jag jobba Stacy. Hmm ja det var något mer osm jag redan glömt!