New Forestponny iFokus

New Forestponny

Etikett00-allmänt
Läst 1536 ggr
mugogi
0

Facebookgrupp

Nu finns NFiF på Facebook också. Sök i 'grupper' och gå med som medlem där också . Alla är naturligtvis välkomna ! Glad

Ha en bra dag !

Hälsningar Annica C

Hovgarden
0

I'm in!

/Katja

~Stuteri Hovgården~  Löthaders travhästavel

Agrotekniker vid Biologiska Yrkeshögskolan

Karinpe
0

Länka till den!

Skogalund
0

Jag hittar inte. Jag har försökt ett par gånger, men misslyckas. Så jag säger som Karinpe, en länk, tack.

Nellan
0

Jag vet inte, kan man länka till en Facebook grupp utanför Facebook? Och där avslöjade jag hur haj på datorer jag inte är…

Nåväl, gör så här.

1 Logga in på Facebook

2 Längst ner till vänster på skärmen står det applikationer, strax till höger finns det två huvuden och om man håller musen över här så står det grupper eller groups. Klicka på denna symbolen.

3 Nästan längst upp på sidan lite åt vänster står det nu "Sök efter grupper", klicka här.

4 I rutan längst upp till vänster skriv in New forestponny, tryck sök

Nu ska du få upp gruppen så att du bara kan klicka på den. Får du inte upp den så kolla på listan till vänster på skärmen så att grupper och tex inte personer är markerade.

Hälsningar Eva, medarbetare på New Forestponny ifokus

Karinpe
0

Hihi men hur ska man veta vilket som va det -hemliga sökordet- då? :D

Länken är bara att lägga upp: är man inloggad (eller har komihågmig-inloggning) på FB så kommer man automatiskt rätt. Tor dessutom att man kan se vissa saker på FB utan konto, meror på vilka sekretessinställningar sm är valda.

http://www.facebook.com/search/?o=69&init=s%3Agroup&q=new+forestponny#/group.php?gid=169497348382&ref=search&sid=712705810.919581563..1

Hovgarden
0

Aha :D toppen bra att du länkade Karin!

/Katja

Kalibra
0

Så, nu har jag anslutit till gruppen.

Hovgarden
0

Toppen :) Tänk på att man kan tipsa sina NFkära hästvänner inne på Facebook oxå :D

/Katja

Skogalund
0

Jag klarade att ansluta mig! Det var ju jättebra,men hur hittar jag dit igen. Det har ju inte kommit upp någon ikon eller så som jag kan klicka på för att snabbt komma dit.

Hur gör ni?

Nu får jag gå in på min profil och kolla vilka grupper jag är med i och klicka mig vidare därifrån. Men det måste väl finnas något smidigare sätt.

sallberglina
0

Nu är jag också med.