Bild på dig och en new forest!
Jag norpar en trådidé som funnits på andra rasforum. Lägg ut en bild på dig tillsammans med en (eller flera) new forest!
Jag börjar, på bilden jag och Skattegårds Petronella, min new forest e Xandino u Panja - Kastor. Bilden är från 2008.
Hälsningar Eva, medarbetare på New Forestponny ifokus

På bilden jag och Julia när hon fick diplom i sommras :)
Julia är e. Stackarps Pablo u. Rosita VI - Stardust

#2 Vilken härlig bild!

Haha, jag lägger också ut en ca 20 år gammal bild 
Jag och min första NF-ponny Claestorps Summercloud "Clabbe" f.76 e.Deeracres Summertime RNF 2 u.Sweet Sue of Burton RNF 70.
Hlsn Helena, medarbetere på New Forestponny.ifokus

…och en 10 år gammal bild - jag och NF-hingsten Mikander RNF 4-S från generalmönstringen 1999. Foto Eva Svensson.

… och en bild från i år, jag och min absoluta favoritponny, Fredriksbergs Dizney RNF 98, 25 år.

# 5, 6, 7 Din linslus !! *asg*
(Ang min egen bild kan jag ju tillägga att jag aldrig ägde Golden)
Ha en bra dag !
Hälsningar Annica C

# 8 Tja, det är väl ungefär de enda bilder som tagits på mig de senaste 20 åren… 

Jätte fin bilder Helena! Du borde vara med fler gånger om du nu inte är linslus :D
Mitt lille fly :D

# 11 Oj vilket hopp!! En härlig bild!!

Vilket hopp! Kul att få sånna bilder!

En till bild på mig och Julia
jätte fina bilder!

# 21 och # 22 jättefina bilder på era ponnyer!
Välkomna hit till forumet också!

Vilken härlig bild!

Jag o Bullenkamps Luca. Andra gången jag red henne, första gången hon hoppade den höjden (LA/110cm) på bana. Hon har inte varit ''inhoppad'' så länge, men tävlad 3ggr, 2 placeringar. Kom från Holland tillSverige vintern 2009, 11år. Gick som hobbyponny i Holland o bara reds rakt fram i skogen lite då och då. Galenpanna xd
Jättefin hoppteknik och jättefin stam
e: Kantjes Ronaldo
u: Schuurgraafs Lieke
eu: Briljant

#26 och 27
Jättefina ponnyer, äger du båda två?
Välkommen till forumet förresten!

#26 Vilken härlig bild! Varmt välkommen till forumet!

Vad roligt att du kör henne :)

Så roligt med så många nya medlemmar här och så många fina ponnyer och foton!
Hälsningar Eva, medarbetare på New Forestponny ifokus

#31 Fler NF borde köras och komma ut på banorna! Själv hoppas jag på en bra körhäst genom hennes avkommor.

# 28 o # 29
Tack, den svarta spillevinken har vi provridit och besiktigat och så. Men hon hade en inflamation i ena frambenet så hon behandlas nu så får vi se sedan. Men röntgenbilderna var helt rena, jättefina ben hade hon :) Men har tränat henne och så innan besiktningen
Jag och min förra NF, Simon, som jag hade i 5 år. Val, f. 1997, e. Silverlea Sunseeker - Santi. På bilden tävling, nationell LA, som gav en fin placering!
Mvh Lina
sallberglina.blogg.se
Jag och min förra NF, Simon, som jag hade i 5 år. Val, f. 1997, e. Silverlea Sunseeker - Santi.
Mvh Lina
sallberglina.blogg.se
Jag och min allra första NF. <3 Sto, f. 1978, e. Mockbeggar Thundercloud - Robin.
Mvh Lina
sallberglina.blogg.se

Välkommen hit!
Jag med mitt nuvarande NF-sto, f. 2007, e. Fredriksbergs Kavat - Bacarac. Tömkörning hösten 2009.
Mvh Lina
sallberglina.blogg.se
Hihi, tack! :D
Mvh Lina
sallberglina.blogg.se

Åh det är så fiiint med skimlar!
#45 Ja hon är jätte fin :)
alla har så jäkla söta ponnysar! Det enda jag har nu är en dvärgåsna x)