God middag 27 februari
Snart har ytterliggare en månad passerat in på 2010 och mars är vårmånad :)
Har haft en mini semester och hälsat på Sandra på Stuteri Tomac's där min uppfödning Romeo oxå står. Han ser trevlig ut och Stackars Diplomat såg oxå lovande ut inför avelsvärderingen om 3 veckor! Fick ju även träffa Tomac's Umbrella som nu mer är min, hennes mor och syster :)
Blev en sväng till Ullared och Gekås oxå :P Samt besök på Stuteri MW, mycket intressant :)
Efter två intensiva dagar och 105 mil i rumpan så var det skönt att komma hem. Sambon var i sitt esse och hade gjort älgstek och potatisgraäng till mig när jag kom hem i går kväll!
nu är endast 21 dagar kvar till avelsvärderingen!

God middag!
Härligt med en minisemester! Det hade jag också behövt känns det som!
Idag har jag varit och tömkört Petronella i ridhuset. Det var en stundtals "något" spänd ponny med tanke på att snön höll på att rasa av ridhustaket! Jag valde medvetet att tömköra och inte sitta på.
Nu sitter jag lite vid datorn innan duschen väntar, tänkte uppdatera lite bilder i mitt stoalbum eftersom de nya stambokförda stona publicerats. Var nog dock inte så många jag hade kort på, tror bara det blev en fyra stycken.
Hälsningar Eva, medarbetare på New Forestponny ifokus

#1 Kul med nya bilder då måste jag ut och kolla, lägegr du bara ut bidler där på de ston du tagit bilden på själv?

# Ja, jag lägger bara ut bilder där jag har tagit bilden själv. De jag har lagt ut är Delikathesse, Sturevallens Nellie, Sörbys Aniara samt Hazelbergs Marit. Evas stoalbum
Hälsningar Eva, medarbetare på New Forestponny ifokus

Okej :) Nåja kul ändå :P härlig samling tycker jag :D