New Forestponny iFokus

New Forestponny

Etikett: 11-god-morgon
Läst 888 ggr
Hovgarden
0

God middag 6 mars!

Solen har skinit hela dagen det är underbart! Vi har visserligen varit inne endel då vi åkte till Västerås och shoppade, blev Bauhouse och Hööks bla.

I kväll blir det mys med mat och film. Igår var Emelie och Chim här och vi såg Saw VI, vi har sett de övriga saw filmerna och den var väl okej tyckte vi.

I morgon blir det iväg till Emelie och så ska vi rida ponnyerna som gör stora framsteg, så duktiga!

/Katja

~Stuteri Hovgården~  Löthaders travhästavel

Agrotekniker vid Biologiska Yrkeshögskolan

Nellan
0

Det har varit en bra dag. Nellan hopptränade igår så idag har jag varit ute på en lång skrittur i skogen barbacka. Därefter åkte sambon och jag och veckohandlade, något som alltid är skönt att få gjort. Så nu är kyl och fys fyllda inför veckan som kommer. Vi lyxade också till det lite och köpte entrecote som strax ska tillagas och avnjutas framför tvn till Andra chansen. Tyvärr var det ingen vinst på mina trisslotter men det sprakar en munter brasa i öppna spisen.

Hälsningar Eva, medarbetare på New Forestponny ifokus

Hovgarden
0

Åh vad mysigt med enrecot och brasa här blev det pizza och film

/Katja

~Stuteri Hovgården~  Löthaders travhästavel

Agrotekniker vid Biologiska Yrkeshögskolan

mollyphlox
0

Själv har jag haft en jobbig och envis förkylning ända sedan i onsdags. Börjar bli ordentligt trött på den nu! Ifall jag inte är för trött ska jag åka och kolla på en kompis nya sköthäst på eftermiddagen.