God morgon 8 mars
Här skiner solen :) Underbart! Älskar sol, man blir så glad coh motiverad då!
Har endel att fixa idag ute så det är skönt att det är fint väder när man ska vara ute :)
I eftermiddag ska jag till Emelie och rida, ponnyerna går grymt bra nu! Kanske tar med videokameran… Förhoppningvis kommer Frida och fotar någon dag i veckan :)

God middag!
Här är solen på sitt allra bästa humör, och det droppar rejält från taken.
Fick meil idag med film från en träning av en som köpt en ponny av mej, det är alltid så kul att se hur det går. Nu ska han ut på tävling och det ska bli så spännande att följa.
I helgen har vi jobbat lite med Aragorn, löshoppning stod på schemat, och jag kan inte annat än säga att jag är väldigt stolt över denna min egen lilla kung. Han är ju så himla duktig. Hoppas nu att han kommer ihåg att ta med sig alla sina kunskaper o sitt enormt trevliga sätt när vi åker till Grevagården. Det brukar vara ganska jobbigt för dessa tonåringar att åka iväg på en sån här grej.

Spännande! Vad kul, jag ser framemot nästa år när jag förhoppningsvis får sitta på läktaren och se min egen uppfödning visas fram, tror det kan bli bra uppvärmning för mig inför frmatiden :)