Gamla New forestar!
Min dam är född 1983 och still going strong!!! Hon är efter Dawn of Spring och undan Mudeford Primrose.
Är min gamla Loppa äldst på forumet? Lägg gärna in bilder på era gamlingar om ni har någon!
http://i6.photobucket.com/albums/y208/goldieIII/Blandat090.jpg

Tycker hon ser piggare ut nu än när jag såg henne i Forshaga för några år sedan 
Ha en bra dag !
Hälsningar Annica C

Nikita är född 1980 och hon är fortfarande pigg och glad.

#4 Vad kul med en helsyster!!! Jag tror de var totalt 21 helsyskon i kullen!
Hur är Hazel till humör och temperament?
Åh vad fina alla gamlingar är! Jag hoppas att jag får ha Loppan kvar i många år till.
Mera bilder och berätta gärna om era gamlingar, vad de gör och vad de gjort!

Då är hon raka motsatsen till sin syster Loppan!
Loppan är racerdamen nummer ett! Sköter om sina hagkompisar vänligt men bestämt och gnussar dem gärna lite i manen! Hon är otroligt vänlig och älskar uppmärksamhet!
Fast de som hade henne förut sa att hon var inte snäll in hagen mot sina kompisar fast då stod hon med ett jämngammalt sto. Nu går hon med två shettisvalacker och det faller säkert den gamla damen bättre på läppen

#10 Hon ser verkligen jätte fin ut!
Detta är min lilla älskling som jag hade på foder 2006, har tyvärr inte träffat honom sedan dess men vet att han mår bra då vi känner ägaren :) Han heter Eloge och är född 1982. Eftersom att jag inte träffat honom på 4 år vet jag inte om han är lika pigg som han var då men det skulle inte förvåna mig om han är det! Jag hoppas på att få träffa han till våren eller sommaren så det blivit lite finare väder för att ta kort ;) En riktig storhoppare som gör alltför en!
C:\Documents and Settings\All Users\Dokument\Mina bilder\Eloge\06.jpg
C:\Documents and Settings\All Users\Dokument\Mina bilder\Eloge\08.jpg
C:\Documents and Settings\All Users\Dokument\Mina bilder\Eloge\05.jpg
Min första blev 22! :)
Mvh Lina
sallberglina.blogg.se

Min galma sköthäst blev 35
. Pigg och vaken in i det sista, tyvärr var inte benen och ryggen lika bra…
Ha en bra dag !
Hälsningar Annica C
Min skadade ett bakben och blev aldrig riktigt bra.
Mvh Lina
sallberglina.blogg.se