New Forestponny iFokus

New Forestponny

Etikett11-god-morgon
Läst 819 ggr
Hovgarden
0

God morgon 24 mars

Solen skiner, det är underbart! Några plusgrader oxå, börjar vänja mig vid tanken på lera nu men tror ändå att det kommer smälta och torka upp fort :)

Idag är en fullspäckad dag. Emelie kommer och verkar några ponnyer. Sen ska vi på kursen på NFC (Nyföretagarcentrum) och i kväll årsmöte med hästavelsföreningen :)

I morgon åker mirabella till sin fodervärd. Blir lite tomt utan lill tjejen men jag tror hon kommer få det toppen där.

/Katja

~Stuteri Hovgården~  Löthaders travhästavel

Agrotekniker vid Biologiska Yrkeshögskolan

nabben
0

Ännu en kall natt -15. Men nu börjar termometern sakta gå uppåt, solen hälsade på en stund men försvann,

På schemat i dag står väl bara de vanliga dagliga sysslorna.

Sonen kommer hem i natt från Thailand. Han har haft det betydligt varmare än mej.

Ha en bra dag alla.

Hovgarden
0

Hu så kallt!

/Katja

~Stuteri Hovgården~  Löthaders travhästavel

Agrotekniker vid Biologiska Yrkeshögskolan

tomacs
0

Solen kom tyvärr inte fram hos oss idag men termometern visade ändå 7 grader =) Så ljuvligt att våren e på G.

Nellan
0

Jag har jobbat med revisionen från h-vetet idag, massor saknas, mängder av kostnader av privat karaktär, fel i momsen etc. Till slut vet man inte om man ska skratta eller gråta…

#1 Fy vad kallt! Jag har faktiskt funderat på om jag vågar hänga undan tjocka dunjackan! De har lovat drygt 10 grader i morgon Cool. Nissan har spruckit upp sedan några dagar nu och när jag cyklade hem stod det en man ute i ån med vatten upp till midjan och flugfiskade!

Hälsningar Eva, medarbetare på New Forestponny ifokus