God morgon långfredagen!
Glad påsk till alla vill jag önska :)
Igår var det Eggsexa ett vanligt fenomen som sker varje skärtorsdag i byggdegården, det blir sill, ägg och lite annat, sång och dans :) trevligar var det igår, lite lite folk kanske men då blev det inte så trångt på dansgoldvet :P
Idag ska jag först träna med Sunlight på dagen blir det väl att fixa lite i stallet, sambon ville även ta en promenad och titta på allt som är översvämmat här… I kväll ska vi till svärmor och svärfar och äta påsk mat :)
Det är väl lite vad som händer sedan lär det ju bli mer godmat, godis och annat dagarna framöver :)

God morgon! Glad Påsk på er alla.
#0 Vad kul det låter med dans, kommer knappt ihåg när jag svingade mina ben sist.
Här försöker solen tränga sig fram genom det gråa täcket.
Mat hos mamma idag. Plus det vanliga sysslorna.

Här var sol på förmiddagen när jag red, mycket härligt! träningen med Sunlight gick super,d et är galoppfattningarna vi ska finslipa annars gick han super fint!
Ja det var jätte kul med dans, men jag tror vi behöver gå en buggkurs till, så himla kul att dansa om man kan :) Men jag fick träningsverk av den ovana träningen :P
Snart ska vi till svärföräldrarna, men först mocka och ta in de små liven :)
Här väntas dans och vin ikväll! :) Gamla klasskompisar är hemma nu så ska umgås lite. Ska också fira att jag och min storhäst kommit ut på tävlingsbanan igen, där vi inte varit på drygt ett år! :D
http://sallberglina.zoomin.se/blogg/permalink-20100402-317526.html
Mvh Lina
sallberglina.blogg.se

Grattis! Så kul med tävlingen :) och kul med fest :)
Ja, jättekul! Äntligen börjar det funka igen, men transporten är inte helt hundra.. Det ska bli kul att komma ut lite. Sitter ju mest här hemma och ugglar. :P
Mvh Lina
sallberglina.blogg.se