God kväll påskdagen
För det är väl påskdagen idag? :P
Har haft en underbar påsk hittils. Igår em åkte jag och min sambo till svärföräldrarnas sommarstuga i Kungsör och sov över. Vi grillalade och åt gott, tittade på Millenium och tog det lungt :) Solen värmde bra i går em när vi kom dit så skönt, visst vi bor på landet, men ibland är det skönt att komma i från alla måsten :)
Idag har jag varit hemma duktig och krattat större delen av gården från halm och annat som hamnat där under vintern. Sedan städade jag bilen och gick igenom stängsel :)
På kvällen åkte jag till Eskilstuna till mina föräldrar och åt och i mrogon ska vi dit på påsklunch :) I morgon em spelar GUIF igen :) då ska vi dit och hejja :)

God kväll
Skönt att höra att nån har haft en underbar påsk.
Jag skulle önska att jag kunde säga att: ååh vilken skön påsk det har varit, men det känns som att jag bara har arbetat,arbetat och arbetat. Nu hoppas jag verkligen på lite fint väder i morgon, så jag kan rida ut en tur och njuuuuta på min lediga dag.
Men en liten rolig upplevelse hade jag i går. Jag som är så glömsk, så står där en norsk pensionist framför mig i kassan. Så otroligt, men denna person visste jag att jag kände. Och när jag fick se hans namn på id-kortet så blev han ännu mera "känd". Jovisst, 25 år tilbaks i tiden, det kommer man ju ihåg
Det gjorde jag i går
Han var min första "boss" i arbetslivet 1984 till -85. Då arbetade jag i häst och hundsportavdelningen i "Speider-Sport" i Oslo.
Jag blev verkligen imponerad över mig själv som kunde klara att känna igen denna person, så otroligt overkligt. Men det känns tydligen som att det inte var länge sedan….. kanske lite skrämmande……….??

Stackare hoppas du har fint väder idag :) Här är mulet och jag tycktes ana någon SNÖFLINGA där ute :'(
Nåja det är väl inget som kommer att lägga sig :P
Nu ska jag ut till stallet, sen åka och rida :)